Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Håper bare det kommer enda mere snø, slik at jeg får testet snøscootern min :lol:

Var å kjøpte meg en 2003 Ski-doo MXZ 800 Rev her om dagen..

Rundt en 140-145 HK på ca 200 kg..

Det blir så morro :lol::lol:

Skrevet

blir gøy med snø i oslo ja.. kø,kaos og en masse folk som er utpå glatta tilsynelatende for første gang. vinteren 97 "møtte" jeg en dame i ca70km/t i en krapp sving på stålisen. hun hadde nye vinterdekk som hun da påstod ikke hadde virka..og jeg måtte ta taxi hjem.. kjør etter forholdene

Skrevet
blir gøy med snø i oslo ja.. kø,kaos og en masse folk som er utpå glatta tilsynelatende for første gang. vinteren 97 "møtte" jeg en dame i ca70km/t i en krapp sving på stålisen. hun hadde nye vinterdekk som hun da påstod ikke hadde virka..og jeg måtte ta taxi hjem.. kjør etter forholdene

Da har hu vel ikke vært på glattkjøring når hun tok førerkortet akkurat... (mulig det ikke var glattkjøring på den tiden) :?

Skrevet

det var nok ikke det.... I oslo er Snøen litt terror ... På frogner er det umulig å parkere en lav bil på vinteren... for parkeringsplassene er altid fulle av snø. ikke faen om jeg parkerer der mer...

Skrevet
kjempeartig å kjøre ja :D men det er ikke så artig uten garasje:

vinter.jpg

Hehehe "litt" snø hos deg ja..nei her på vestlandet er det ingen snø enda men bare jævli kaldt! :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...