Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ok folkens da er det bare å skru av "barnevakt" knappen og legge seg utpå, det snør nemlig i Oslo endelig :D

men det slutta å snø like fort som det startet nesten da.. dro oppover mor nannestad.. DER snødde det bæreposer.

Skrevet
Ikke 91mod-min nei. Jeg har ihvertfall bråbremset flere ganger, og ikke ett tegn på ABS der. Er ingen ABS-lampe heller.

hehe:P tilogmed jeg har abs... den er bare kos å ha....

Skrevet
Ikke 91mod-min nei. Jeg har ihvertfall bråbremset flere ganger, og ikke ett tegn på ABS der. Er ingen ABS-lampe heller.

Fiks litt på profilen din du chrZZ,er ikke lov og ha bilde i signaturen din....

Du ser vel att det ikke vises?

Skrevet

Nå slutta det å snø her i Oslo, må se å få kommet meg utpå før vegvesenet rekker å komme til med saltbøssene sine.

Typisk at jeg kjører konebilen til jobb idag.... Avensis D-4D er liksom ikke noe morsomt på vinterføre.

Skrevet
Tønsberg/Horten: minus 2 og snø, det ligger nesten 5cm og snør fortsatt :D

La det snø o'helige snømann! [-o<

Bor midt mellom Tønsberg og Horten jeg, og vi har 10-20cm og -7.. Akkurat vært ute med snøfresen og sprøyta puddersnø himmelhøyt. BMWen har kjetting på ene bakhjulet for å komme seg frem.. ;)

min 91 mod 318i hadde da abs

Det hadde min '91 E36 320i også. Den var godt utstyrt, men mistenker at det var standardutstyr på sekserutgavene og ekstrautstyr på 316/318i de første par årene..

Skrevet
Tønsberg/Horten: minus 2 og snø, det ligger nesten 5cm og snør fortsatt :D

La det snø o'helige snømann! [-o<

Bor midt mellom Tønsberg og Horten jeg, og vi har 10-20cm og -7.. Akkurat vært ute med snøfresen og sprøyta puddersnø himmelhøyt. BMWen har kjetting på ene bakhjulet for å komme seg frem.. ;)

Snakker vi skoppum/barkåker?

Det er ofte kaldere der! drar dit når snøen er borte her i horten :D

Fikk låne en kompis sin 316 igår, drifta rundt i nesten 2 timer :P

Dæven så moro!

Trenger jo ikke motor når det er speilglatt 8)

Skrevet

Skoppum ja. Er litt mer innlandsklima her, selv om vi bare snakker 5-10 minutter.. Først et lite hopp til Borre, så et større til Skoppum, og så er det enda hakket mer snø her vi bor, inni skogen litt nærmere E18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...