Wunder Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Ok folkens da er det bare å skru av "barnevakt" knappen og legge seg utpå, det snør nemlig i Oslo endelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 ABS? Antispinn? Glad jeg har gammel bil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 ABS? Antispinn?Glad jeg har gammel bil jeg Abs er da kos å ha... har ikke du det på e36'en din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Ikke 91mod-min nei. Jeg har ihvertfall bråbremset flere ganger, og ikke ett tegn på ABS der. Er ingen ABS-lampe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Ok folkens da er det bare å skru av "barnevakt" knappen og legge seg utpå, det snør nemlig i Oslo endelig men det slutta å snø like fort som det startet nesten da.. dro oppover mor nannestad.. DER snødde det bæreposer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Ikke 91mod-min nei. Jeg har ihvertfall bråbremset flere ganger, og ikke ett tegn på ABS der. Er ingen ABS-lampe heller. hehe:P tilogmed jeg har abs... den er bare kos å ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Ikke 91mod-min nei. Jeg har ihvertfall bråbremset flere ganger, og ikke ett tegn på ABS der. Er ingen ABS-lampe heller. Fiks litt på profilen din du chrZZ,er ikke lov og ha bilde i signaturen din.... Du ser vel att det ikke vises? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Tønsberg/Horten: minus 2 og snø, det ligger nesten 5cm og snør fortsatt La det snø o'helige snømann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Nå slutta det å snø her i Oslo, må se å få kommet meg utpå før vegvesenet rekker å komme til med saltbøssene sine. Typisk at jeg kjører konebilen til jobb idag.... Avensis D-4D er liksom ikke noe morsomt på vinterføre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Har komme rundt 10 cm her i dag...finfint føre Men redd det blir mildare snart...lika ikkje regn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 I dag kom det 2 mm sne her i Århus...nok til litt sladding på vår lokale vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 ABS? Antispinn?Glad jeg har gammel bil jeg min 91 mod 318i hadde da abs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Tønsberg/Horten: minus 2 og snø, det ligger nesten 5cm og snør fortsatt La det snø o'helige snømann! Bor midt mellom Tønsberg og Horten jeg, og vi har 10-20cm og -7.. Akkurat vært ute med snøfresen og sprøyta puddersnø himmelhøyt. BMWen har kjetting på ene bakhjulet for å komme seg frem.. min 91 mod 318i hadde da abs Det hadde min '91 E36 320i også. Den var godt utstyrt, men mistenker at det var standardutstyr på sekserutgavene og ekstrautstyr på 316/318i de første par årene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Tønsberg/Horten: minus 2 og snø, det ligger nesten 5cm og snør fortsatt La det snø o'helige snømann! Bor midt mellom Tønsberg og Horten jeg, og vi har 10-20cm og -7.. Akkurat vært ute med snøfresen og sprøyta puddersnø himmelhøyt. BMWen har kjetting på ene bakhjulet for å komme seg frem.. Snakker vi skoppum/barkåker? Det er ofte kaldere der! drar dit når snøen er borte her i horten Fikk låne en kompis sin 316 igår, drifta rundt i nesten 2 timer Dæven så moro! Trenger jo ikke motor når det er speilglatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Skoppum ja. Er litt mer innlandsklima her, selv om vi bare snakker 5-10 minutter.. Først et lite hopp til Borre, så et større til Skoppum, og så er det enda hakket mer snø her vi bor, inni skogen litt nærmere E18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå