Fredrik Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Ja her ute nærmer det seg 2meter. Jaggu mange år siden det var så mye snø. Nå er hele veggen på den ene siden av huset dekket med snø, og det vel snart 50cm på taket, igjen. Og ute sner det, så må vel frem med Honda freseren i morra også. Pokkers møkkavær. Skjønner ikke at dere som liker snø, liker det... Greit med litt, men ikke 2meter.Nei, kommer sommer nuhh.... Imponerende...jeg gleder meg til vinter/påskeferien på Golå... ... Jeg liker sne...mye sne, men her er det for tiden 0 meter sne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 ALLTID like artigt å sjå på tv når det kjem eit lite snøkast i hovedstaden...blir visst like overraska kvar gong Og alltid like irriterende å høre på nordlendinger som tror de er så mye mer hardbarka enn resten av befolkningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Ja her ute nærmer det seg 2meter. Jaggu mange år siden det var så mye snø. Nå er hele veggen på den ene siden av huset dekket med snø, og det vel snart 50cm på taket, igjen. Og ute sner det, så må vel frem med Honda freseren i morra også. Pokkers møkkavær. Skjønner ikke at dere som liker snø, liker det... Greit med litt, men ikke 2meter.Nei, kommer sommer nuhh.... Imponerende...jeg gleder meg til vinter/påskeferien på Golå... ... Jeg liker sne...mye sne, men her er det for tiden 0 meter sne... You lucky bastard... Kunne godt ha byttet for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 ALLTID like artigt å sjå på tv når det kjem eit lite snøkast i hovedstaden...blir visst like overraska kvar gong Og alltid like irriterende å høre på nordlendinger som tror de er så mye mer hardbarka enn resten av befolkningen. Er faktisk helt enig. Det er jo ikke som om det er sjelden med en del snø på østlandet om vinteren. Saken er jo bare den at det er LITT høyere konsentrasjon av biler og mennesker her enn nordover, så en bil eller buss på tvers midt i Oslo fort lager timeslange køer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Ja slik ser det ut på plenen hos meg... (Ser du den er du god!!) Og, vil tro det ikke er så mye mer snø i nord heller nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Her i Rogaland er det blå himmel, sol og tørre veier. Lurer på om jeg skal ut og vaske bilen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Er så sinnsykt klikk vær for tiden! Skulle ønske jeg bodde på vestlandet nå for her hjemme har vi over 2,5 meter med brøytekanter på det verste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 18, 2006 Share Skrevet Februar 18, 2006 Her i Rogaland er det blå himmel, sol og tørre veier. Lurer på om jeg skal ut og vaske bilen i dag. Her i Jylland er det 7 varmegrader, tåke og selvfølgelig ikke sne...jeg lurer på om jeg skal støvsuge bilen i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Sånn så det ut her i går 18/2 Da jeg våknet i mårres så har det kommet over 10cm med snø. 19/2 Nok snø til å far å lek seg i den med bimmeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Her i Rogaland er det blå himmel, sol og tørre veier. Lurer på om jeg skal ut og vaske bilen i dag. Her i Jylland er det 7 varmegrader, tåke og selvfølgelig ikke sne...jeg lurer på om jeg skal støvsuge bilen i dag... Må ikkje til Danmark for å støvsuge bilen eg støvsugde i går!! Her hjå meg er det ikkje snø, og masse solskinn. Var på lang tur i går med ein Caterham Super7. Litt kaldt men ekstremt moro!! Legg sikkert ut litt bilder av det om det skulle vere av interesse....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Må ikkje til Danmark for å støvsuge bilen eg støvsugde i går!! Her hjå meg er det ikkje snø, og masse solskinn. Var på lang tur i går med ein Caterham Super7. Litt kaldt men ekstremt moro!! Legg sikkert ut litt bilder av det om det skulle vere av interesse....! Bilder av en Caterham Super7 på en liten roadtrip tåler vi absolut å se på en søndag formiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 ALLTID like artigt å sjå på tv når det kjem eit lite snøkast i hovedstaden...blir visst like overraska kvar gong Og alltid like irriterende å høre på nordlendinger som tror de er så mye mer hardbarka enn resten av befolkningen. Er Sogn i Nord-Norge nå?? Dessuten tror....vi VET! Her er det forresten lite snø, og det passer meg utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Er Sogn i Nord-Norge nå?? Dessuten tror....vi VET! Her er det forresten lite snø, og det passer meg utmerket Som det ble nevnt i en tidlgere post så er relativt stor forskjell på Oslo og Sogn. Hvis en trailer står på tvers i morrarushet i Sogn så kommer kanskje 4 stk for sent på jobben. I Oslo vil det ramme minst et par til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 du pleier også å være på Gålå, bmwE9... det er et veldig fint sted ...vært der veldig mange ganger... har du Hytte der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 du pleier også å være på Gålå, bmwE9... det er et veldig fint sted ...vært der veldig mange ganger... har du Hytte der ? Nei; vi tar inn på hotellet, men vi hadde før vi flyttet til Danmark en tømmerhytte på den andre siden av Gudbrandsdalen... på Ringebufjellet. Jeg savner ikke hytten, men jeg savner muligheten for å stikke til fjels en ganske alminnelig weekend... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå