ovex Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 165 bhp: XPower 1.8 litre K Series VVC.Max Power: 165 bhp @ 7000 rpm Max torque: 130 lbsft @ 5000 rpm 0-60 mph: 4.9 secs. Max speed:128 mph Skjønner at dette er artig ja, men det hadde vel vært prikken over i'n hvis det hadde vært 25 varme i lufta og solskinn . Rakk ikkje å tenke på det!!! Glimrende... ...bilentusiasme på høyt nivå... "Problemet" hvis man kan kalle det et problem... er at etter en tur i en slik kompromisløs kjøremaskin føles selv en M3 nesten langsom... ..ja det er ein tankevekkar heilt klart, og set ting litt i perspektiv ! Denne bilen "sparka" deg i ryggen, det er det artigaste eg til dagsdato har køyrd!....og det er ikkje den første bilen eg prøver..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 ..ja det er ein tankevekkar heilt klart, og set ting litt i perspektiv ! Denne bilen "sparka" deg i ryggen, det er det artigaste eg til dagsdato har køyrd!....og det er ikkje den første bilen eg prøver..... Vekt er som kjent helt avgjørende for både akselerasjon og gode kjøreegenskaper... ...Det var forøvrig relativt lav vekt som bl.a medførte at selv en Porsche 924/944 med hhv. 125 og 163 hestekrefter var artige biler å kjøre... Caterham, Morgan og Westfield er dog i en annen klasse... og Ariel Atom er av en annen verden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 å nå er snøen på vei bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 nej.. nå begynte det akkurat å snø i stavanger for et par timer siden... blah... kjører på 17" sommerfelger jeg fordi snø har vært mangelvare her denne vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 nej.. nå begynte det akkurat å snø i stavanger for et par timer siden... blah... kjører på 17" sommerfelger jeg fordi snø har vært mangelvare her denne vinteren da er det jaggu fristende å flytte til stavanger! slippe den jævla snøen! hehe... men er blitt mindre av den hær å nå...men er allefall 70-80 cm med snø hær nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Det finnes jo faktisk ikke glatt ute nå.. 10varme på dagen og rett til 4,4klade. Ikke artig med piggfrie dekk da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 kjempe glatt hær men... helt bar asfalt som det har frosset på! skikkelig glatt å det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 blæææ... på noen få timer i stavanger i dag er det kommet minst 15 cm snø overalt... Masse folk som har kjørt av veien og oss med bakhjulstrekk sleit vel mest.. Jeg måtte bare parkere kjerra på jobb å bli henta i dag.. var helt horribelt med 17" med 225 dekk på.. kom meg nesten ikke av flekken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Da var det på'n igjen, begynner kanskje å bli litt lei nå......ihvertfall med tanke på føret som var i går, da var det jo bare fryd og gammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Går og idag har det vært snø/slaps/frosen slaps/snø igjenn og bare veier. Vinter på stavangersk Men har ikkje hatt noen problemer med fremkommelighet, med mine dårlige piggfrie dekk. BMW er genialt på glattå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 full snøstorm i oslo idag! så på distriktsnyhetene idag at det er kaos der ute i kongeriket...ikke bare byfolk som trenger glattkjøringskurs etter 2 dager med bare veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Her er Kongsberg etter natt med sne og hele dagen med sne. Sner fortsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Slik ser det ut etter en natt og en halv dag med snø: På denne bilen står vindusviskerne oppe så de ikke ska fryse, men er det noen som ser de ?? og Bimmern ble måka for cirka 2 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg er sannelig glad jeg har egen garasje jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 garasje e tingen nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå