Gå til innhold

snøen kommer igjen!

Maxxsonics
 Share

Anbefalte innlegg

165 bhp: XPower 1.8 litre K Series VVC.

Max Power: 165 bhp @ 7000 rpm

Max torque: 130 lbsft @ 5000 rpm

0-60 mph: 4.9 secs. Max speed:128 mph

Skjønner at dette er artig ja, men det hadde vel vært prikken over i'n hvis det hadde vært 25 varme i lufta og solskinn 8) .

Rakk ikkje å tenke på det!!! ;)

Glimrende... :D ...bilentusiasme på høyt nivå... 8)

"Problemet" hvis man kan kalle det et problem... er at etter en tur i en slik kompromisløs kjøremaskin føles selv en M3 nesten langsom... :roll:

..ja det er ein tankevekkar heilt klart, og set ting litt i perspektiv ;)! Denne bilen "sparka" deg i ryggen, det er det artigaste eg til dagsdato har køyrd!....og det er ikkje den første bilen eg prøver.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

..ja det er ein tankevekkar heilt klart, og set ting litt i perspektiv ;)! Denne bilen "sparka" deg i ryggen, det er det artigaste eg til dagsdato har køyrd!....og det er ikkje den første bilen eg prøver.....

Vekt er som kjent helt avgjørende for både akselerasjon og gode kjøreegenskaper... :wink: ...Det var forøvrig relativt lav vekt som bl.a medførte at selv en Porsche 924/944 med hhv. 125 og 163 hestekrefter var artige biler å kjøre... Caterham, Morgan og Westfield er dog i en annen klasse... og Ariel Atom er av en annen verden... :lol:

Topgear-ariel-1280.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nej.. nå begynte det akkurat å snø i stavanger for et par timer siden... blah... kjører på 17" sommerfelger jeg fordi snø har vært mangelvare her denne vinteren

da er det jaggu fristende å flytte til stavanger! slippe den jævla snøen!

hehe... men er blitt mindre av den hær å nå...men er allefall 70-80 cm med snø hær nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæææ... på noen få timer i stavanger i dag er det kommet minst 15 cm snø overalt... Masse folk som har kjørt av veien og oss med bakhjulstrekk sleit vel mest.. Jeg måtte bare parkere kjerra på jobb å bli henta i dag.. var helt horribelt med 17" med 225 dekk på.. kom meg nesten ikke av flekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...