Kjetil Sømme Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Mellom Porsgrunn og Skien må de bruke beltevogn for å trekke folk løs fra snøen midt i veien! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182386 Huff, gruer meg til å dra hjem og måke. Også svigers som har satt snøfresern HELT innerst i garasjen bak så mye skrot at den ikke vil se dagslys før 17. mai. Kjempeflott.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 Kan bekrefte Kaoset i Oslo i dag, Her er noen bilder av meg hjem fra jobb, ned den ene bakken utenfor hos meg har det ikke kjørt noen eller blitt brøytet, snøen slo over panseret og jeg så ingen ting. Måtte legge på kjetteing, se bildene! måkebilen Det var bare en ting som gjalt nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 I bodø er det ikke noe bedre, etter det begynte å snø på nytt forje uke... her er noen bilder nordover fra bodø til evenes Huset mitt. Skola jeg går på.. Vidre nordover... selv om noen av stedene det er tatt bilder er høyt over havet er det faen mæ mye snø overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 du over her: har du eget foto-fly? her i fredrikstad er det ca halv-metern med snø nå..uff ass..dritt og møkk! og det har ikke gitt seg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 du over her: har du eget foto-fly? her i fredrikstad er det ca halv-metern med snø nå..uff ass..dritt og møkk! og det har ikke gitt seg enda nei, men var kjempe heldig å fikk en helikopter tur i dag Bodø-Evenes-Bodø :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 garasje e tingen nå ja ja,og en vaktmester med traktor som er oppe tidlig og måker slik at jeg kommer ut godt å ha 2 biler så bemern slipper å være ute på høy-risiko dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 nei, men var kjempe heldig å fikk en helikopter tur i dag Bodø-Evenes-Bodø :D åja! si ifra hvis dere flyr innom fredrikstad da! har alltid hatt lyst på en helikopter-tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Dette bilde er fra nyttårsaften. Noe særlig mer snø pleier det ikke å være her på solkysten . Dette er fra ikveld. Det er helt sykt mye snø her om dagen, og det er meldt snø helt frem til Søndag . Så jeg tipper at rekkverket på terrassen blir borte i snøen i løpet av helga . Rekkverket på terrassen ble ikke borte den helga jeg skrev om i det forrige innlegget, men NÅ er det borte i snøen . Men nå MÅ det ikke komme mer snø, fordi råden kom flyende ut av blokka på snøfreseren min her om dagen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 Nei nå har det kommet MER enn nok snø. Har 1,5meter høye kanter rundt hele gårdsplassen nå. Ingen fler steder å gjøre av snøen snart. Blir jo vinter igjen før alt er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 4, 2006 Share Skrevet Mars 4, 2006 Bare 1,5m mAZE? Er nok godt over 2 meter noen steder her, har ikke så mange plasser å frese snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2006 er vel på vei bort nå denna snøen snart får vi håpe! vil ha på sommer dakka igjen fortest mulig j nå altså!! åsså er j dritt lei av å brøyte snø!hehe...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå