Gå til innhold

Fjernstarte dieselvarmer E39 530d 2002


Momentelsker
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en E39 530d 2002 med dieselvarmer. Har forstått det slik at det går an å kjøpe fjernkontroll til denne. Noen som vet om bilen er klargjort for dette, eller må jeg kjøpe masse deler for å få dette, og i så fall til hvilken pris?

Bilen skal ofte stå tilkoblet strøm , slik at lading ikke blir noe problem. På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nav/tv og dermed tidsinnstilling for varmer på skjermen. Håpet noen visste om det var klargjort for fjernstart. Vil ikke ha noe jalla/uoriginalt.

Monterte selv på en bensinbil for noen år siden og det var noen timers arbeid men egentlig plankekjøring. Husk å bruk den minst en gang i måneden HELE året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får en kjøpt dette?

Finn forhandler på http://www.webasto.no. Prisene ligger gjerne fra 6-20.000,-.. alt ettersom.

Hvis du får en pris et sted kan du gjerne få med deg delenummerene og sende meg en mail på gr@bimmers.no, så kan jeg sjekke om jeg kan skaffe det billigere. Har nemlig forhandleravtale og medfølgende rabatt hos hovedimportøren av Webasto, og kan få det direktesendt fra importør og hjem til deg (eller andre her inne som ønsker Webasto).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Har nav/tv og dermed tidsinnstilling for varmer på skjermen. Håpet noen visste om det var klargjort for fjernstart. Vil ikke ha noe jalla/uoriginalt.

Monterte selv på en bensinbil for noen år siden og det var noen timers arbeid men egentlig plankekjøring. Husk å bruk den minst en gang i måneden HELE året.

Hva skjer dersom man ikke bruker/kjører den minst en gang i måneden hele året???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nav/tv og dermed tidsinnstilling for varmer på skjermen. Håpet noen visste om det var klargjort for fjernstart. Vil ikke ha noe jalla/uoriginalt.

Monterte selv på en bensinbil for noen år siden og det var noen timers arbeid men egentlig plankekjøring. Husk å bruk den minst en gang i måneden HELE året.

Hva skjer dersom man ikke bruker/kjører den minst en gang i måneden hele året???

Den innebygde vannpumpa kan "sette"seg fast. Kan bli dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...