Momentelsker Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Hei. Har en E39 530d 2002 med dieselvarmer. Har forstått det slik at det går an å kjøpe fjernkontroll til denne. Noen som vet om bilen er klargjort for dette, eller må jeg kjøpe masse deler for å få dette, og i så fall til hvilken pris? Bilen skal ofte stå tilkoblet strøm , slik at lading ikke blir noe problem. På forhånd takk for svar!
tomasb Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Har fjernkontroll og tids-innsilling på min bensinvarmer, så det er vel bare plugg and play, viss det ikkje bare er å kjøpe fjernkontroll. PS.Er originalt ifra BMW-fabrikken.
sigklep Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Noen som vet om det er vanskelig å montere bensinvarmer selv? Hvor får en kjøpt dette?
Momentelsker Skrevet November 30, 2005 Forfatter Skrevet November 30, 2005 Har nav/tv og dermed tidsinnstilling for varmer på skjermen. Håpet noen visste om det var klargjort for fjernstart. Vil ikke ha noe jalla/uoriginalt. Monterte selv på en bensinbil for noen år siden og det var noen timers arbeid men egentlig plankekjøring. Husk å bruk den minst en gang i måneden HELE året.
sigklep Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Kunne tenkt meg en slik varmer i bilen min. Ser på www.webasto.no men der fant jeg ikke noe monteringsskjema for hvordan en kobler dette sammen. Hvor er det best å koble varmeren på kjølevannet?
Gunnar Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Hvor får en kjøpt dette? Finn forhandler på http://www.webasto.no. Prisene ligger gjerne fra 6-20.000,-.. alt ettersom. Hvis du får en pris et sted kan du gjerne få med deg delenummerene og sende meg en mail på gr@bimmers.no, så kan jeg sjekke om jeg kan skaffe det billigere. Har nemlig forhandleravtale og medfølgende rabatt hos hovedimportøren av Webasto, og kan få det direktesendt fra importør og hjem til deg (eller andre her inne som ønsker Webasto).
Fredrik Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Apropos Webasto...har noen testet produktet "HotShot" ? http://www.webasto.no/hotshot%20folder/ ... ex_dk.html Forøvrig en heller latterlig blanding av dansk og norsk i den produktinformasjonen...
sigklep Skrevet November 30, 2005 Skrevet November 30, 2005 Synes det kunne vært presentert en mer teknisk beskrivelse av produktene på www.webasto.no En monteringsanvisning, elektrisk koblingskjema og størrelse på utstyret er kjekt å vite før en kjøper produktene deres. Noen som har tips og komme med eller har tilfeldigvis monteringsdetajer for montering av Webasto i bil.
Øyvind Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Har nav/tv og dermed tidsinnstilling for varmer på skjermen. Håpet noen visste om det var klargjort for fjernstart. Vil ikke ha noe jalla/uoriginalt.Monterte selv på en bensinbil for noen år siden og det var noen timers arbeid men egentlig plankekjøring. Husk å bruk den minst en gang i måneden HELE året. Hva skjer dersom man ikke bruker/kjører den minst en gang i måneden hele året???
Momentelsker Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Skrevet Juni 17, 2006 Har nav/tv og dermed tidsinnstilling for varmer på skjermen. Håpet noen visste om det var klargjort for fjernstart. Vil ikke ha noe jalla/uoriginalt.Monterte selv på en bensinbil for noen år siden og det var noen timers arbeid men egentlig plankekjøring. Husk å bruk den minst en gang i måneden HELE året. Hva skjer dersom man ikke bruker/kjører den minst en gang i måneden hele året??? Den innebygde vannpumpa kan "sette"seg fast. Kan bli dyrt!
Budda Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Er vel større problem att viftemotoren inne i varmern setter seg, bytter vel 20 viftemotore for hver vannpumpe. forresten så er Webasto dyr og reparere i forhold til Eberspächer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå