Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For all del, spesielt er alltid bra... klart...

De felgene der er vel et bra eksempel på at det ikke er det. Men klart, alle kan gjøre feil, så lenge de er innrømme til seg selv at de gjorde en feil så lærer man som regel. Om det er tilfelle er en helt annen sak.

Og ang. at dere får oppmerksomhet. Det gjør forurensing og alt mulig annet drit også...Mao, fly-bransjen og fly-sikkertheten fikk vanvittig mye oppmerksomhet etter 9.11, men det var ikke akkurat bra for business for å si det sånn :P

En ting til. Jahh, helt klart, du kan ikke ha turbo på annet enn japse biler, det er for teit. Da synes du kanskje at Volvo, Ferrari, Maserati, Audi, Porsche er "japse" biler også da eller? Og tenk på alle (japse)turbodiesel motorene... Nå tar deg for ord for ord og det var kanskje ikke helt det du mente, men jeg synes det blir litt for dumt. Du KAN montere turbo på bmw og ha veltebur i den uten at det blir dumt.

Jeg kan skjønne at du klager over folk som ribber bilen sin for interiør, men ofte så har de gjort det for andre grunner enn at de syntes det var "kult", "tøft" eller for all del, spesielt.

Og jo, bmw er en sportsbil, du har vel lagt merke til forskjellen på en typisk sportscruiser og en bmw?? Sportscruisere har en tendens til å gå rett frem i svinger og være blytunge. Se mb og typisk americanere, ved unntak av noen modeller, i mot f eks e46 m3 og e60 m5 som har fått stempelet som den råeste sedanen du får tak i.

Selvom det er cruisecontroll i noen av bmwene så betyr det ikke dermed at det er en sportscruiser :P

Nå var det ikke meninga å være drittsekk, bare å få deg til å tenke litt over hva du sier.

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Først og fremst vil jeg dessverre ødelegge en del av illusjonene som rår her på forumet.. Asanti er og blir verdens mest ekslusive felg produsent, ingen andre har noen gang levert felger til over en mill.. Lik det eller ikke.. Det er definitivt noe av det dyreste og mest ekstravagante du noen gang kan sette på en bil.. Når det gjelder trim av `328`en må jeg dessverre melde at faktisk er bilen tregere enn en orginal saab fra 1986.. Hardt men kjedelig.. Men uansett.. Etter å ha kjørt både supraer og skyliner ville jeg utvilsomt heller eid en e36 coupe enn en supra.. Bytter gjerne supraen med deg jeg eirik.. ;)

Skrevet
Når det gjelder trim av `328`en må jeg dessverre melde at faktisk er bilen tregere enn en orginal saab fra 1986.. Hardt men kjedelig..

Skal eg være helt ærlig, så gir jeg blaffen i om du hadde blitt syklet fra av den minste dattera mi på 4 år. Cluet er jo at jeg VET at den 328en nok ikke er raskest i verden, men det er jo ikke uten grunn. Den motoren er jo strupet sammen. Men du ville ikke trimmet denne pga at den er lat? Er ikke det litt feil å ikke ville bruke en motor pga hva du "syns"?? Er det ikke bedre å lese specs og delenr? Den har jo et enormt potensiale, den motoren...

Ta feks den gamle 325e'en som er 2,7 liter men kun rett over 120 hester. Maks turtall på 4500 elle'no. Men allikevel så er det denne motoren de henter kollosalt me hester utav....

Skrevet

Mulig at Asanti er en eksklusiv produsent av dyre felger men å skryte av at de er dyre holder bare ikke når designen er som et dass.. Det høres nesten ut som at eier av bilen er mere stolt av felgene han har enn av den pene bilen... ! :devil:

Skrevet
huff... vær så snill ta av de felgene der.. du skader bmw's rykte.. ikke akkurat j**** rart at de fleste jeg snakker med som ikke har så veldig peiling på bil og ikke har hatt bmw selv synes bmw er pakkis. Det der ser jo **** ikke ut i måneskinn.

Men bilen er ikke det styggeste jeg har sett... bare bytt felger, få av max merkene, lakk "nettingen" i luft inntaka svart + kanskje grillen og evnt. finn en annen bakfanger så har du en fin bil :)

Og hva er bmw's rykte? virker som du vet det innerst inne. Og hva har disse felgene med pakkis å gjøre? off, folk med usakelige kommentarer hører bare ikke hjemme her...

"bilen er ikke det styggeste jeg har sett, bare bytt mesteparten"

MAX er samarbeidspartneren...? men, det visste du vel ikke? da, kan vi spare oss slike kommentarer.

Skrevet

Mulig Asanti er verdens mest eksklusive felgprodusent,men det betyrslettes ikke at de trenger være 10 ganger bedre enn andre"dyre" merker. blir dyrt når man jugler de opp med diamanter og det som er.. alle kan da gjøre det om de ser noen som helst interesse i slik.

Lite hjelper det at de ikke ser ut! minner meg mest om hest og kjerre hjul... sats litt på design,det ville ikke Asanti hstt vondt av!!!

Skrevet

håper ALLE tar seg tid til å lese det her før dem slenger inn 100 nye svar, virker som det er mange er som svarer uten å lest hva jeg i det hele tatt skriver

1 "Dekoren" på bilen er MAGNET merker som ble satt på 1 dag da den stod i Karl Johan som reklame for MaxPower...det vil si at denne ikke er på bilen. Hvor vidt folk mener at dem burde valgt andre biler er opp til hver enkelt å ikke relevant i en prosjekt tråd

2 Felgene er av Asanti og det er uten diskusjon verdens dyreste felgprodusent. Hva hver enkelt syns om dem eller designet til Asanti er ikke relevant i en prosejkt tråd.

3 Mine personlige meninger om at bmw er en sports crusiser og ikke en racerbil (må ikke forveksles med bane/gatebil) er det jeg som står får på lik linje som andre syns designet på asanti ikke ser bra ut. Jeg står fast på at turbo i orginale turbo bmw`er er som å sette på hvite racing/japse felger på en BMW.

Ønsker også pressisere her at MB foreksempel ikke er sportscrusier...det er en sedat til dels crusie bil i mine øyne (sevlfølgelig sett på bort fra de råeste bilene dems)

4 Jeg hadde heller bygd på en bil med mer potensiale skulle jeg bygd bane bil. Selvom vekt fordelingen på en bmw er bra fra fabrikk er dette noe alle seriøse banbil byggere forandrer på når dem bygger bil ment for bane. Se på Top Secret supraen hvor det er satt inn mr2 motor plassert lengere bak i bilen.

Selv 3,0 liters twinturbo sliter med turbolegg om dette er bmw, supra, porsche eller hva det en vil være. Kombinere man krompressor så er det klart dette hjelper. Men igjen da prisen det koster å sette inn twinturbo+kompressor i en bmw vil man kunne få mye annet som går bedre på. Da er man også inne på om bilen er bygd for å kjøre rett frem eller bane.

Å til slutt...dette er meningen som en prosjekt tråd...desverre så har det utviklet seg værre en bestmors syklubb og det er nå 4-5 sider med off topic og folks meninger om alt mulig rart...kan vi PRØVE å la dette være en prosjekt tråd som omhandler bilder, planer, ideer så kan folk komme med meninger når bilen er ferdig? å tro meg da vill folk her sutre mer.

Til dere som ikke liker det dere ser...se på "trim og orginalprosjekt trådene" jeg går ikke inn der å slenger kommentarer som kjedlig....bortkasta å bygge noe ingen ser o.s.v

Kom gjerne med ideer og tanker som omhandler prosjektet, men uvenstlige ting å når jeg sier at felgene ikke skal byttes så er det ikke noe vits å komme med masse kommanterer om at de burde skiftes

Tror dere vi klarer å være så voksne?

Skrevet

Vil også legge til at det kan være svakere sjeler der ute som virklig tar til seg kommentarer som blir slengt til de mer show bil aktige bmw`ene og ikke tør å poste, siden dem ser åssen reaksjonen er på forumet her....

Ønsker vi virklig at bimmers.no kun skal være for folk som har biler som er tolererte av orginal politiet eller er vi voksne nok til å tolere at folk er født forkjellige?

....dette er veeeldig synd for klubben og kankjse noe av resultatet at bmw har blitt sinnsykt mye mindre populært blant ungdom og prisene faller loddret. Folk kjøper seg heller andre merker hvor man får "lov" til å gjøre ting som dem vil

Tenk på det neste gang du skal selge bilen og ikke får i nærheten av det du vil ha siden ungdommen heller kjøper seg andre biler

Skrevet

Jeg er fullstendig enig i det du sier om sporstcruiser. Er sånn jeg oppfatter BMW også. Å kalle BMW for sporstbil er totalt missforstått. De har ikke en eneste modell jeg vil karakterisere som sporstbil.

Skrevet

Og hva er bmw's rykte? virker som du vet det innerst inne. Og hva har disse felgene med pakkis å gjøre? off, folk med usakelige kommentarer hører bare ikke hjemme her...

"bilen er ikke det styggeste jeg har sett, bare bytt mesteparten"

MAX er samarbeidspartneren...? men, det visste du vel ikke? da, kan vi spare oss slike kommentarer.

sainsbury, du vet tydeligvis veldig mye om hva som hører hjemme på forumet her eller? enerådig kanskje?

Og du snakker om usaklig?

Må bare beklage at jeg brukte utrykket "pakkis" viss det var noen som ble fornærmet over det. Det var virkelig ikke ment som et rasistisk utrykk, men det er det sier om bmw.

Hva bmw's rykte er kommer helt ann på hva slags person du spør. Gidder ikke gå no inn på det. Men jeg synes nå bmw er bra bil jeg da.

Og nei, jeg har aldri sagt at bilen er det styggeste jeg har sett, og heller ikke at han skulle bytte alt. Det var bare et forslag om hva han evnt. kunne gjøre viss han ville. Mao. en idè, dårlig eller ikke.

Jah, wops, det var visst magnet merker... Var ikke meninga å fornærme deg som 3. part når jeg sa merkene var stygge, men det var visst bare til å ta dem av og så vips var det borte.

Beklager Eye_Candy_Racing for tildels usaklige innlegg, håper du kan komme igang med prosjektet snart, hva nå enn du skal gjøre :P

(Asanti har faktisk noen fine felger, greit, jeg innrømmer det :D )

Skrevet
Er det ikke Asanti som selger slike felger med diamanter på?

Blod-harry spør du meg....

De felgene du har valgt fra Asanti, Eye_Candy_Racing, synes jeg ligner noen kromma kumlokk.

Etter et par sekunder inne på http://www.asantiwheels.com/mainmenu.html fant jeg pene felger. F.eks innpå "forged wheels" modell AF112 Chrome er jo utrolig mye penere.

kunne ikkje blitt mer enige.. :lol:

Skrevet
Huff de der felgene var de fæleste jeg har sett! ER ikke noen glorete amerikansk hummer heller da" Men ellers va jo bilen pen. Er jo overasket over at det ikke var lexuslykter :lol:

håper du ser at vi har mye av samme stylingen på bilene.... :lol:

Hehe, ja det var det jeg prøvde få litt "diskre" fram :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...