BalleKnalle Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Felger er jo ikke fete nok før de er så store og brede at man ikke kan kjøre uten at lakken spruter De trenger ikke nødvendigvis å være så mye større for min del, kun et annet design. F.eks 5 eiker? Liker ikke slike krysseker felger noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Bilen var fin den. Endel cm for høy da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Syns den bakruteantenna er stygg, den står jo rett opp! vet ikke om den er orginal eller noe, men stygt var det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Pen bil utenom at den er for høy og felgene ser små ut! Skulle hatt racing dynamics sine RS2'er de er rå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Gult er kuuuuult. Det eneste minuset med denne bilen er att det er sansynligvis er Amerikansk utgave, de er ett par hakk latere enn de europeiske utgavene Alt det andre kan fikses uten noe pes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 skulle ikke gjort så masse med denne bilen. likte nesten som den var... - Senk den litt - Ny felger - Og lakkert nettingen i fronten svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Er verken turbo eller kompressor på den!ingen intercooler my friend. Bare en dust ville montert turbo uten intercooler på en m3. Sikkert mange som liker felgene,men jeg er ikke så glad i felger med mer en 5 eiker. Smak og behag. Dessuten er 19" det idielle på e36. Legger her ut en bilde av en dakar gul m3 etter min egen smak så kan dere si hva dere syns om den. Ok? Noen småting jeg ville bytta ut her oxo,men definitivt bedre, at den har 700hk hjelper jo oxo! http://plaza.ufl.edu/keith3/My%20Car/Rolling.bmp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 RÅ den siste her! :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Felger er jo ikke fete nok før de er så store og brede at man ikke kan kjøre uten at lakken spruter er lite kult når det skjer da.... ihvertfall på nylakkert bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Dessuten er 19" det idielle på e36. Med tanke på hva? Kjøremessig eller utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg kjører 19" på bilen min og det subber ingenting. Har aldri hatt noen problemer med at det ødelegger lakken. Kjører da ikka rally på grus med bilen heller da. legger ved bilde av bilen min med 19" masse plass. senka 50fram og 20 bak. skal senke 50 bak oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Smak og behag. Synes 19" er for stort på e36 - utseendemessig altså. Ser rart ut, varierer litt fra felg til felg, men selv om bilen din er pen, så ser det litt ut som den står på stylter. Og hvis det da ikke gir noen store fordeler for kjøringens del, noe jeg tviler på, så er det jo bortkastede penger for min del. 17" er det ideelle på e36 i min verden. Størst ekke best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Den førte bilen var meget pen! sen kunnet gjerne vert en liten aning lavere men ikke mye. Felgene var veldig pene i mine øyne. Men jeg liker ikke 5 eiker eller mindre, Og krysseikerfelgene er bare lekre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 synes heller ikke det er noe pent når blodsenket bil ser ut som en traktor pga felgene, har en volvo her som kjører med 19" tror jeg, ser jo helt på trynet ut, vært mye penere med noe n " mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Fin farge, går en E-39 i stavanger med den fargen.. Tipper folk flest vil si det er litt rart, MEN det er en kjempe fin farge. Jaffal på E-36 coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå