Gå til innhold

Nydelig E36 M3 dakargul

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

syns sånne E39(facelift)-lys på E36 ser litt rart ut ... blir aldri riktig så fint som når det ble montert på E39. man ser ikke forskjell på de som er ettermontert og de med facelift, så det er jo greit... men det ser ofte litt snodig ut på E36... litt små de lys-ringene kanskje ... klarer ikke helt å sette fingern på det.. men noe lugubert er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de fleste jeg har sett ser i alle fall litt underlig ut.... ikke stygge sikkert veldig gode lys.. men det ser ikke helt BMW ut .. vel vel... gir i alle fall et moderne Look, og det er bra ... det er jo ofte Lysenesom gjør at gammle Bimmere ser litt ekstra gammle ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet bare det jeg ser i første øyekast.

Ikke lakkerte lister.

Gamle før 97 nyrer.

Orginale lykter og blikere.

Har ikke fjernet blikere på sidene

Ikke senket.

Kjedelige felger.

Ingen toning av ruter.

Ikke lakkert dørhåndtak.

Ikke lakkert M leppe nederst på frontfanger.

Ikke lakkert hekk diffuser.

Orginal eksos.

Orginale bremser 315x28 ikke flytende skiver.Orginale kalipere.

Dette er jo bare de enkle småtingene som bør være i orden før en e36 m3 skal se bra ut.

Denne ser ut som den nettopp kom av samlebånd og orginal og kjedelig.

Ok, så utifra alt dette mener du bilen er org? Hva hvis den hadde hatt kompressor eller turbo? Eller ser du gjennom panseret?

Felgene er absolutt ikke kjedelige i mine øyne.

Øøøhh..? Du kan ikke skrive "nydelig bil" også viser du oss masse bilder av utseendet på en bil, også er det nydelige på den motoren... Blir helt på trynet det.

Den gule med svarte felger var råtøff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hugsar at den stod til opretting, den hadde fått ein temmli god smell ved bakskjermen under listen og litt øver :wink: såg den da den var til retting. men resultatet blei vel greit nok. har du kjøpt motor og alt til den da eller? 3,2 med med 6 trinns gir og ekstra forsterkningar i karosseri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hugsar at den stod til opretting, den hadde fått ein temmli god smell ved bakskjermen under listen og litt øver :wink: såg den da den var til retting. men resultatet blei vel greit nok. har du kjøpt motor og alt til den da eller? 3,2 med med 6 trinns gir og ekstra forsterkningar i karosseri?

såg den da den var til retting. men resultatet blei vel greit nok???

Hehehe ja jeg kunne se at denn linja som går unner listen var ikke helt rett...

Men jeg har pusset det ned, å gjort det på nytt,.,, bilen min står på jobb å blir pusset å stylet på kveldene når jeg har tid :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet bare det jeg ser i første øyekast.

Ikke lakkerte lister.

Gamle før 97 nyrer.

Orginale lykter og blikere.

Har ikke fjernet blikere på sidene

Ikke senket.

Kjedelige felger.

Ingen toning av ruter.

Ikke lakkert dørhåndtak.

Ikke lakkert M leppe nederst på frontfanger.

Ikke lakkert hekk diffuser.

Orginal eksos.

Orginale bremser 315x28 ikke flytende skiver.Orginale kalipere.

Dette er jo bare de enkle småtingene som bør være i orden før en e36 m3 skal se bra ut.

Denne ser ut som den nettopp kom av samlebånd og orginal og kjedelig.

Ok, så utifra alt dette mener du bilen er org? Hva hvis den hadde hatt kompressor eller turbo? Eller ser du gjennom panseret?

Felgene er absolutt ikke kjedelige i mine øyne.

Øøøhh..? Du kan ikke skrive "nydelig bil" også viser du oss masse bilder av utseendet på en bil, også er det nydelige på den motoren... Blir helt på trynet det.

Den gule med svarte felger var råtøff :D

Du er rar. Selvfølgelig er det utseendet på bilen som er nydelig? Men ja, den har turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...