Hakon Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 syns sånne E39(facelift)-lys på E36 ser litt rart ut ... blir aldri riktig så fint som når det ble montert på E39. man ser ikke forskjell på de som er ettermontert og de med facelift, så det er jo greit... men det ser ofte litt snodig ut på E36... litt små de lys-ringene kanskje ... klarer ikke helt å sette fingern på det.. men noe lugubert er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Angel Eyes ser da ikke rart ut på e36, men Hella sin angel eyes gjør det. De er ikke bare små, de er opp-ned også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 de fleste jeg har sett ser i alle fall litt underlig ut.... ikke stygge sikkert veldig gode lys.. men det ser ikke helt BMW ut .. vel vel... gir i alle fall et moderne Look, og det er bra ... det er jo ofte Lysenesom gjør at gammle Bimmere ser litt ekstra gammle ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Vet bare det jeg ser i første øyekast.Ikke lakkerte lister. Gamle før 97 nyrer. Orginale lykter og blikere. Har ikke fjernet blikere på sidene Ikke senket. Kjedelige felger. Ingen toning av ruter. Ikke lakkert dørhåndtak. Ikke lakkert M leppe nederst på frontfanger. Ikke lakkert hekk diffuser. Orginal eksos. Orginale bremser 315x28 ikke flytende skiver.Orginale kalipere. Dette er jo bare de enkle småtingene som bør være i orden før en e36 m3 skal se bra ut. Denne ser ut som den nettopp kom av samlebånd og orginal og kjedelig. Ok, så utifra alt dette mener du bilen er org? Hva hvis den hadde hatt kompressor eller turbo? Eller ser du gjennom panseret? Felgene er absolutt ikke kjedelige i mine øyne. Øøøhh..? Du kan ikke skrive "nydelig bil" også viser du oss masse bilder av utseendet på en bil, også er det nydelige på den motoren... Blir helt på trynet det. Den gule med svarte felger var råtøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Denne likte jeg. Men ville skaffa noen felger med kant og andre frontlykter/ blink . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Slik skal min dakar-gule M3 se ut!! http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Den siste gule der var jo fin.. Sorte felger synes jeg faktisk var fint på den bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Min dakar gul e36 (m3) (individual) .. Alle m-lister blir lakert i samme farge.. karscher leppe, hella lykter, sota ruter, nytt senkesett, sportsintriør Motor: m3 3,2l Felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getribe Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 ok bil det er det den som gikk i haugesund for en stund tilbake, som har hatt en skade på høgre side bak ? i tilfellet en 318is da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Gutta har begynnt å surfe bimmerforums.com ser jeg Iceman's M3 er rå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 ok bil det er det den som gikk i haugesund for en stund tilbake, som har hatt en skade på høgre side bak ? i tilfellet en 318is da eller? Stemmer det denn hadde n liten smell nedre bak sjerm ved listen,., Var en is før ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
getribe Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 ja hugsar at den stod til opretting, den hadde fått ein temmli god smell ved bakskjermen under listen og litt øver såg den da den var til retting. men resultatet blei vel greit nok. har du kjøpt motor og alt til den da eller? 3,2 med med 6 trinns gir og ekstra forsterkningar i karosseri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 ja hugsar at den stod til opretting, den hadde fått ein temmli god smell ved bakskjermen under listen og litt øver såg den da den var til retting. men resultatet blei vel greit nok. har du kjøpt motor og alt til den da eller? 3,2 med med 6 trinns gir og ekstra forsterkningar i karosseri? såg den da den var til retting. men resultatet blei vel greit nok??? Hehehe ja jeg kunne se at denn linja som går unner listen var ikke helt rett... Men jeg har pusset det ned, å gjort det på nytt,.,, bilen min står på jobb å blir pusset å stylet på kveldene når jeg har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 7, 2005 Share Skrevet Desember 7, 2005 Alle opplysninger om bilen kommer til våren...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 Vet bare det jeg ser i første øyekast.Ikke lakkerte lister. Gamle før 97 nyrer. Orginale lykter og blikere. Har ikke fjernet blikere på sidene Ikke senket. Kjedelige felger. Ingen toning av ruter. Ikke lakkert dørhåndtak. Ikke lakkert M leppe nederst på frontfanger. Ikke lakkert hekk diffuser. Orginal eksos. Orginale bremser 315x28 ikke flytende skiver.Orginale kalipere. Dette er jo bare de enkle småtingene som bør være i orden før en e36 m3 skal se bra ut. Denne ser ut som den nettopp kom av samlebånd og orginal og kjedelig. Ok, så utifra alt dette mener du bilen er org? Hva hvis den hadde hatt kompressor eller turbo? Eller ser du gjennom panseret? Felgene er absolutt ikke kjedelige i mine øyne. Øøøhh..? Du kan ikke skrive "nydelig bil" også viser du oss masse bilder av utseendet på en bil, også er det nydelige på den motoren... Blir helt på trynet det. Den gule med svarte felger var råtøff Du er rar. Selvfølgelig er det utseendet på bilen som er nydelig? Men ja, den har turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå