Espenlis Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Lekker tredetalj på girkula....(herregud) Ellers, NYYYDELIG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Sjekk bæreposen bak førersete "Alpina" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Den må gå godt! E34 Biturbo'n gjorde jo over 300kmt. 0-200 var rundt 17sek på E34'n mins jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Sett den før, utrolig rå! Men det er vel ikke biturbo originalt? Ble vel kun levert som B6s 3.5 ? Prøvd å finne ut men hakke funnet ut noe, er vel kun B10 (E34) som ble levert med biturbo? Står da at det er fra en E-34, og så vidt eg vet har E-34 B10 biturbo B10 ble levert som "bare" B10, altså uten biturbo og 254 hk, og B10 biturbo med 360 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 3, 2005 Share Skrevet Desember 3, 2005 Sikle Sikle!!! GROMT SOM FAEN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Sinnsvakt rått speedometer Vil ha sånt i bilen min! Utrolig fin bil rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Denne var flott ja. Ser også at plaketten er inngravert med BMW/ALPINA B6 3,5S BI-TURBO. Den er ikke original. B6 3,5 var slettes ikke en dårlig bil i original stand, og var meget vassere enn M3. http://www.m5board.com/alpina/e30b6s.html Med ytterligere 100 hk, som i denne, må det være voldsomt. Sainsbury: Girkula er slik på de fleste Alpina-modeller med manuell girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 Jepp, denne ville jeg hatt ja, men uten monovisker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Desember 4, 2005 Share Skrevet Desember 4, 2005 e30 m3 er rett & sloett eit mesterverk! kunst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Neon som vet hvilke felger det er på den hvite Alpina'en`?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 5, 2005 Share Skrevet Desember 5, 2005 Sinnsykt mye alcantera i interiøret!! Er det sydd om? eller kom alpina med det? Men når skal alpina lære at treverk hører hjemme i båten og på hytta.. ikke i bilen! Fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Men når skal alpina lære at treverk hører hjemme i båten og på hytta.. ikke i bilen! Neste gang du bestiller bil av de kan du be de legge på en carbonremse i stedet, så gjør de det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 en slik så jeg i monaco i sommer. den var blå og utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der lokomotive Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Det var et kjempekult interiør i bilen. Lurer på om det kan skaffes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå