Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Siden prosjekt tråden endte med 5-6 sider med meninger ideer kommentarer og andre ting som ikke omhandlet prosjektet mitt så valgte jeg å åpne tråden her i håp om at vi kunne la prosjekt tråden om bilen være sånn någenlunde til topic....her har dere bildene fyr løs
SteffenK Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Jeg syns det er en fin bil! Men jeg liker ikke felgene, og den burde hatt en liten vinge..
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Liker bilen, men ikke felgene, bakfangeren og eksosen din!
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Skrevet Desember 4, 2005 sitter faktisk en liten vinge bak der.... E46-M vingen/lista...men den kommer ikke så godt frem på bildene....
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Skrevet Desember 4, 2005 liker også bilen..men ikke felgene hehe...godt å se...digger bilen din og men syns felgene er litt for kjipe/main stream...
sammigun Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Synes både felgene og eksosen din var bra, jeg.... Litt anderledes enn alle andre, og det synes jeg er litt viktig. Det er nok av andre som har M3 styling og BBS RX. Men noe som jeg synes LITE om er den BLANKE nettingen i fangerne.... Sjekk den fete intercooleren.... Ånei, det var bare en engangsgrill.... Fryktelig synd, dette synes jeg ødelegger helhetsintrykket av bilen.... Hvorfor skal dette være blankt? Jeg hadde byttet til sort med en gang... Kan ikke si jeg husker å ha sett slik blank netting på noen ny bil fra fabrikk, og det skjønner jeg godt, for det får bilen til å se billi ut....
Riefarn Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Tøff bil.... men hiver meg på anti-felg praten her
Neonlars Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Bilen var fin den, men personlig ble dette for mye. Er altfor mye japse preg på mange av E36'ene i Norges land. Likte hekken på bilen!
///Molly Skrevet Desember 4, 2005 Skrevet Desember 4, 2005 Men hvorfor Eye_Candy_RACING? Ikke mye racing....
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Skrevet Desember 4, 2005 Men hvorfor Eye_Candy_RACING? Ikke mye racing.... Hvis du undersøker litt så har vi hatt henda våre bortpå endel banebiler og som kjøres løp med..altså mindre kjente innen gatebil miljøet dessuten tilbyr vi endel produkter som har med racing og kjøre men dette er minjoriteten som kjøper og de er klar over produktene vi har... Er vel ikke så mange andre firmaer som kan tilby komplett Karbon dashbord, hattehyller dørtrekk o.s.v Ved siden av dette har vi også endel turbokit, eksos, baneunderstell, sparco o.s.v Grunnen til at vi ikke har valgt å legge ut det på sidene våres er fordi markedet er såpass lite...de fleste bare "snakker" og få gjør noe mer enn det når det kommer til slike produkter...
Eye_Candy_Racing Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Skrevet Desember 4, 2005 Men hvorfor Eye_Candy_RACING? Ikke mye racing.... Hvis du undersøker litt så har vi hatt henda våre bortpå endel banebiler og som kjøres løp med..altså mindre kjente innen gatebil miljøet dessuten tilbyr vi endel produkter som har med racing og kjøre men dette er minjoriteten som kjøper og de er klar over produktene vi har... Er vel ikke så mange andre firmaer som kan tilby komplett Karbon dashbord, hattehyller dørtrekk o.s.v Ved siden av dette har vi også endel turbokit, eksos, baneunderstell, sparco o.s.v Grunnen til at vi ikke har valgt å legge ut det på sidene våres er fordi markedet er såpass lite...de fleste bare "snakker" og få gjør noe mer enn det når det kommer til slike produkter... Og da er det jo også selvfølgelig at vi bygger de fleste show bilene etter segmentet som selger mest...noe annet ville jo bare vært dumt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå