Gå til innhold

Min BMW E36 318i lavbudskjetts prosjekt


Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva var det forno galt med den gamle M fangern a ?? Selge den gamle til meg ??

Har blit dritfin den bilen din !!

Den gamle er av glassfiber og blei litt tung pga masse sparkel. Er mye jobb for å få den til å se bra ut.. kan sikkert få kjøpt den for en billig penge.. men må være klar over at det er mye jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj :shock: da var du heldig. Er den uten skader? Hvor får man tak i slikt så billig?

er uskadet ja. bare bli lakkert.. var en kompis av meg som fikk tak i den. vet ikke hvor..

Hehe..kjempegreier..brukt eller ny? Såg han Simen Malerbakk hadde fått tak i en fra veng til 1600kr visst..

Er brukt.. men får den lakket.. han som lakkerer for meg pratet om han har solgt den fangeren, men han skulle skaffe en ny..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen unnagjort.. Fått gjort det jeg kan med bilen. mangler bakluka og fanger foran. bakluka fikk visst litt støv på seg så den blir fikset i morgen.

Her er noen bilder.. Skal ta flere en dag, men da skal alt være ferdig.

finis%20001.jpg

finis%20003.jpg

tror dere jeg gleder meg til å få skattepengene til ny cd spiller? har stripset den og nå fungerer ingen knapper. jævlif lei den ene cd'en og samma volumet..

finis%20013.jpg

Oversiktsbilde om hva vi driver med

finis%20006.jpg

Ny vinterbilen/bruksbilen til en kompis av meg.. BÅT!! slitne dempere ja

finis%20007.jpg

Hva synes dere da om bilen til nå?

finis%20008.jpg

finis%20009.jpg

finis%20010.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker folkens.. har lært mye av dette. vet ihvertfall hva jeg må gjøre osv neste gang.. Gleder meg til jeg får på resten.. lakkerer skulle ringe meg når luka var ferdig og håper han har fått tak i den fangeren til da..

Men har fått hjelp av tre kompiser som har hjulper meg og hørt meg bannet litt og vært litt irritert noen ganger så takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...