Gå til innhold

Min BMW E36 318i lavbudskjetts prosjekt


Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

synes den evo leppa var pen jeg :) ikke noe overkill.

takk takk. synes den var pen selv..

imorgen blir det polering håper jeg og kanskje noen bilder.. Kan vel ikke kalle dette noe lavbudsjettprosjekt mer men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var det jeg tenkte også, pokker jeg følger jo med tråden, også ser jeg at tema er lavbudsjett..

Hva kalles mitt da, bil uten budsjett :-) hehe vel uansett jeg syns bilen din er pen.

Hehe.. begynte med å skulle bare lakkere den ned :wink:

Såg meget bra ut dette Morten!! Skikkelig bra, må bare ha noen bilder i dagslys nå:) Begynner vel og koste litt din også? hehe :wink:

Skal ta noen bilder etter jeg har vasket og polert en dag.. koste? hva da :roll:8)

Utrolig gøy å se hvordan bilen forandrer seg.

Fra begynnelse til slutt så er jo det som natt og dag.

Flere ting som skal fikses på?.

Å hva skjer når du er ferdig. Ny bil og på an igjen?

Jeg har vel egentlgi sagt jeg er ferdig med bilen nå, men ingen tror meg.. egentlig ikke jeg heller.. :P skal nok ha denne bilen litt.. må bli montør først så skal jeg vurdere ny bil..

Skikkelig fin bil, gjorde seg med den nye fangeren :)

takker 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble sinnsykt bra, ser helt rå ut nå! Meget fin bil du har der Morten, den skal du ha :) Har du satt i ringer i lyktene selv? Har ikkje helt fått med meg det, hvilket merke isåfall? hadde rett farge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble sinnsykt bra, ser helt rå ut nå! Meget fin bil du har der Morten, den skal du ha :) Har du satt i ringer i lyktene selv? Har ikkje helt fått med meg det, hvilket merke isåfall? hadde rett farge :wink:

takk. nei det er inpro lykter som jeg kjøpte av en på forumet her. men de lyser litt svakt.. skal prøve å få byttet pærer i de snart.. men er usikker på hvordan og om det lar seg gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser meget bra ut bilen nå ja! det skal gå an å skifte pærer i ringene.. du må ha av glasset osv. Også sitter det h6 pærer der. Har ikke prøvd selv men skulle ikke være så vanskelig visst nok.

takk.. får se hva jeg gjør.. er ikke noe hast så får se med tiden hva jeg orker.. :P

Dritbra Morten 8)

Håper jeg får fiksa litt på min til neste gang vi møtes, nå som din er så fet, he he

ja, bilen din ser ikke ut.. hehe, neida.. men blir bra med det du skal gjøre.

Helt knall detta!!

Danke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...