Gå til innhold

Min BMW E36 318i lavbudskjetts prosjekt


Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

Har også vasket på statoilen der, og den børste greia er virkelig elendig. skrubber og vasker skikkelig, men alikevel blir det skjollete og møkkete. Fans til idioter som bruker de børstene på møkkete dekk, felger/kapsler etc.

Syntes jeg gjenkjente sommerfelgene. så en bil der med slike felger og siden du bor i lørenskog så kunne det være deg.. :)

Mener børsten på selvasken? bruker ikke den jeg, men har med meg svamp, tar såpa fra kosten og spruter på bilen og så går over med svamp.. Vi ser nok hverandre på statoil der til våren å.. i sommer som var så blei nye statoil på fjellhammer mye brukt til vasking. kan stå ute og greier.. har ikke sett annen E36 med like felger så har nok vært meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, vi snakkes nok til sommeren ja. ellers drar jeg ut til flateby omtrent å vasker. så sinnsykt bra og kan vaske hele lastebilen på 1 polett. andre steder bruker jeg 3-5 poletter. koster vel 25kr poletten mener jeg.

Er den børsten der det kommer såpe ut på selvvasken jeg mener ja. Var å skulle vaske Lightningen da det stod en utlendign å vasket sin gjørmete nissan sunny. Han spylte ikke eller noe, gikk rett på med børste. stakkars mann som skal bruke den etterpå. har brukt den en gang og aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi snakkes nok til sommeren ja. ellers drar jeg ut til flateby omtrent å vasker. så sinnsykt bra og kan vaske hele lastebilen på 1 polett. andre steder bruker jeg 3-5 poletter. koster vel 25kr poletten mener jeg.

Er den børsten der det kommer såpe ut på selvvasken jeg mener ja. Var å skulle vaske Lightningen da det stod en utlendign å vasket sin gjørmete nissan sunny. Han spylte ikke eller noe, gikk rett på med børste. stakkars mann som skal bruke den etterpå. har brukt den en gang og aldri mer.

Vasker på Best stasjonen på heknesletta eller drar du ut på Shell på flateby? Har sett mange lure folk bruker den børsten.. huff..

Vi får ta et lite mini BMW treff.. he he.. er flere her som er i lillestrøms område osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakket du kanalene ? selv eller ?

Blei et par timer med tynner og skrubbeklut.. Er lakk under det grå.. Har du fått lappen enda da? Samma karen på BF.no du vel som er ifra kløfta?

seriøst ? :roll: Tynner ? Sliter med de grå ennå jeg, sikker på det er lakk under de ? er dette på alle ?

BF.no ? aldri vært borti :oops: Men har oppkjøring Onsdag 25 januar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.A.S: Må bare fått på noen sommerlisser osv da.. kjedelige biler uten felger..:P

seriøst ? :roll: Tynner ? Sliter med de grå ennå jeg, sikker på det er lakk under de ? er dette på alle ?

BF.no ? aldri vært borti :oops: Men har oppkjøring Onsdag 25 januar :D

Bilforumet.net eru på.. hehe. Var lakk under mine. bare du vet du ikke skal ut å kjøre etterpå.. stod noen timer med hode nedi en tynner boks gjør at du blir litt uvel i knotten.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lakken blank og fin som orginal eller?

Ja, det blei veldig bra.. men nå skal jo det skjules av sideskjørt, men jeg så ingen merkbar forandring. Eneste er at kanalen er litt annen overflate enn døra osv.. litt mer ruglete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi snakkes nok til sommeren ja. ellers drar jeg ut til flateby omtrent å vasker. så sinnsykt bra og kan vaske hele lastebilen på 1 polett. andre steder bruker jeg 3-5 poletter. koster vel 25kr poletten mener jeg.

Er den børsten der det kommer såpe ut på selvvasken jeg mener ja. Var å skulle vaske Lightningen da det stod en utlendign å vasket sin gjørmete nissan sunny. Han spylte ikke eller noe, gikk rett på med børste. stakkars mann som skal bruke den etterpå. har brukt den en gang og aldri mer.

Vasker på Best stasjonen på heknesletta eller drar du ut på Shell på flateby? Har sett mange lure folk bruker den børsten.. huff..

Vi får ta et lite mini BMW treff.. he he.. er flere her som er i lillestrøms område osv..

Jøsses, er'e bimmers folk i nabolaget her? Bor i Flateby og kjører hektnersletta hver dag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...