Gå til innhold

Min BMW E36 318i lavbudskjetts prosjekt


Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du bare brukt spraybokser ? Så på bildene at det sto noe sånn :) forklar litt om lakkingen? Bestiller selv speil , frontfanger og bakrutespoiler... Gleder meg til neste oppdatering

Hadde brukt det, men så fikk jeg en lakkerer som skal fikse det med sprøyte for meg.. blir nok bra til slutt.. send meg en pm så kan jeg forklare litt der hvordan vi gjorde det med bokser osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update med mobil bilder..

Har sparklet fanger og bagasjeluke en gang. er nesten ferdig med å pusse ned å så er det et lag med fin sparkel og så levere deler.. Gleder meg.. stua mi ser ikke ut pga alt støv. hehe. pusset også ned adapterne til speilene og bagasjeluke lista..

SP_A0142.jpg

SP_A0143.jpg

SP_A0145.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, Morten. Håper du blir ferdig snart for dette VIL jeg se på bilen :D

Da er vi to ;)

Ja, dette vil eg også se..du har verfall god tolmodighet :) Når skal det lakkes da?

Har fått mye hjelp av en kompis av meg også så vi har vært tålmodige.. men ser ut som det går rette veien ihvertfall :D Delene håper jeg kanskej å få levert iløpet av uka.. lakkeringen kan fort ta litt tid men får ha mer tålmodighet. hehe. håpet å kunne komme til hamar 12 juni men da ligger jeg på stranden og slafern i bulgaria :P har igjen å pusse ned bakfangeren og rieger hekkinsatsen, finsparkle frontfanger og bagasjeluka, pusse ned de to sist nevnte delene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussing i Stua faktisk. Håper du ikke har allergi. :lol: Blir bra dette :)

Gikk hardt utover støvsugeren da kan jeg si. hehe.. allergi eier jeg ikke så det gikk bra..

Imorgen blir det kanskje finsparkling og av med bakfanger og kanskje levere delene til lakk.. Om jeg ikke må jobbe litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat sittet å lest igjennom dette prosjektet ditt, og liker virkelig det jeg ser :D

gleder meg til flere oppdateringer og bilder :D

Takker.. hyggelig å høre..

Som flere har fått med seg så dreit vi i boks lakkering for å få bedre resultat..

Et bilde jeg ikke skjønte mye av selv, her var jo delene mine. Hvor er de? Åja.. leverte delene til lakkering idag :D tar nok litt tid før jeg får de tilbake, blir nok også etter bulgaria turen, men det gjør lite tror jeg da eksamen står for porten 8 juni.

lakk%20007.jpg

Slik står bilen nå og bare venter på deler. Kul eller hür?

lakk%20001.jpg

lakk%20005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...