Gå til innhold

Min BMW E36 318i lavbudskjetts prosjekt


Morten318
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du lakke ned det som er grått på bakfangeren? Når bilen din blir sort rundt om, så blir den rååå :D

Skal det ja.. men skal ta alt på en gang.. ekke vits å lage til lakkbod flere ganger enn nødvendig.. svart all the way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 249
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe..var freshe dei :wink: Men kva innpress og breidd er det på felgane då? Eg trudde ikkje at det var så lett og få såpass kant uten å måtte valse eg..

Bildene juger vel litt tror jeg. er bare 8" brede felger og ET er 35.

ka tid fer du montert fronten då? glade meg til å sjå resultatet

Håper på å få det ferdig til vårmønstringen på frognerseteren i slutten av april.

når du lakker blinklyspæra sølv, lyser den fortsatt gult når man blinker? (dumt spørsmål kanskje).. For jeg har irritert meg over samme tingen. Og er det lov? (er vel i gråsonen kanskje)..

Blinker i riktig farge ja.. er bare en hinne rundt som hindrer at det ser gult ut i blinkern.. Gikk igjennom EU kontrollen. Kan kjøpe ferdig sølvpærer, men sprayboksen stod her og hadde vel sikkert som vanlig dårlig med cash. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag blei det litt skruing selv om vi var litt reduserte fra i går kveld. Vurderer forresten å starte å drikke Aas alkoholfri da jeg liker slagordet dems "uten anger, uten alkohol". hehe..

Felgene har fått smakt litt autosol for å få litt glans på de til våren

pic%20001.jpg

Bilen fikk smake litt autoglym.. måtte ta en runde da jeg hadde litt dårlig samvittighet siden den ikke har blitt polert siden i høst.

pic%20004.jpg

Har fått tettet igjen hullene som var foran på fangeren. En kompis av meg som hjelper meg som står å pusser mens jeg polerer.

pic%20003.jpg

pic%20009.jpg

Etter poleringen så jeg at jeg hadde litt steinsprut som blei gjort noe med.

pic%20022.jpg

Blei en liten prøve montering av sideskjørtene.

pic%20024.jpg

Begynner å få et lite lager der oppe nå ja.

pic%20034.jpg

Kompisen min er litt volvofrelst, men jeg tror jeg klarte å overtale han.. Ser sånn ut på dashen min da han la igjen sine små soldater der. hehe.. neida.. måtte vaske litt på dashen da hybelkaninene fikk sitt eget samfunn der.

pic%20030.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Noe nytt som skjer'a? Kommer til å bli sinnsykt bra med helt sort bil :wink:

Nja.. Fått sommerdekka inn i hus og skal vel snart legge om de på felgene slik at de er klare til våren.. ellers så er det snart bare sparkling på fangeren igjen og så lakkering.. så får håpe pengene strekker til.. Bestilt hekkinsats til bakfangeren men har ikke kommet enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, da var det kommet et par ting hit..

dekk som skal legges på felg når jeg blir ferdig med autosol på felgene.

pic%20041.jpg

Satt å tittet litt i går efta og etter en liten samtale med eier så endte denne rieger bakrutesenkeren hos meg idag..

pic%20035.jpg

pic%20037.jpg

Håper på jobbing i helgen nå så får vi se om man får bumpet denne posten igjen etter helga.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...