Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

Ja no he ej lest gjennom heile tråden her, å det e kjekt å sjå ka so he blitt gjort med bilen ej ser susande her av og til.. Vist du er i nabobygda en dag so må ej få ta en titt.. Ser bror din har gamlebilen til Warbergen. Gamlefelgane mine som står på den.. KJøpt nye med Styling Tech dei og.. HAr liggande kvitteringa vist han vil ha;)

Veldi bra prosjekt.. Kjekt å sjå folk legge sjela si i gode gamle bimmera:)

PS_!! E det noken so kan ringe kjæringa å fortelle henne at det ikkje berre er meg :lol::roll:

Takker :)

Ja stemmer det. Ja det skal ej jammen det sei til han når han kjem heim frå sjøen, alltids kjekt å ha kvittering på sopass dyre ting :)

ser d du ikkje he parkert na får vinteren helder;)

såg dej nedi gatene i går :wink:

Jau nå va den parkert til april - mai. Snøven kjem no aldri so det hakje vår heilt nødvendi men no var det gjort ;)

Fikk en 4 timers grundig vask med høgtrykk og en bråte med avfetting i hjulhus overalt under i alle kriker og kroker. Kjekt å skru på ren bil.

Nå står den varmt og tørt :)

Bilde027.jpg

DSC00285.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
liker det du har gjort, virker som du har peiling=)

nydelig bil <3

Det der var en strøken E30.

Takk :P

Har ikkje lest heile posten?

Men hvor kjøpte du klistermerket i frontruta?

Fikk et lokalt trykkeri til å trykke et slikt et, kostet rundt 350kr tror jeg.

Har ikke sett igjennom hele tråden, men du hadde Schnitzer hekkeskjørt?

Har du et bilde av det på bilen? Mye tilpassning?

Bror min hadde schnitzer hekkskjørt, du finner bilder av den i denne tråden HER ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å skaffe eit sånt til meg og eller?

Prøv først et trykkeri du, tror de fleste trykkeri tar på seg slike oppdrag ;) Vist ikke så si ifra, så skal vi se hva jeg får til.

PEN bil forresten ;)
En av de fineste 4-dørs jeg har sett :)

takk :)

Det hjelper noe sykt når enn bare får senket den og får på noen fine felger ;)

Ja felger og noen cm nærmere bakken gjør underverker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt m3 ledningsnettboks og litt småting slik jeg får ryddet opp litt i ledningsnettet.

Nå ligger den flate ledningsnettboksa løst oppå motoren ved torpedoen og ligger iveien for oljepåfyllingslokket.

SKal også få seg en grundig vask nedi her, og en ny radiator, E36 328i radiator.

Bilde013-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ut gulvmatta å skrapt vekk asfaltplatene i dørken nå og det såg langt bedre ut enn forventet!

Bare fotbrønnen bak på høgre side som hadde en del overflate rundt under lokket, men ellers var det bare småå overflate flekker rundt pedalen.

Bilde003-1.jpg

Bilde002.jpg

Bilde005-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde heller bruke radiator fra e39 eller e38, disse er større , altså høyere slik at den står perfekt på de orginale radistor festene i bunn på e30 også bruker du den festebraketten som du allerede har oppe. Da får du en større radiator som passer perfekt, også har den uttak for thermobryter til el-vifte (det har sikkert den du har nå også men).. e36 328i Radiator er lik alle andre e36 radiatorer forresten..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...