Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hovudgrunnen med kontrollen er jo å få det så bra som mulig pga jeg skal få senkesettet i vognkortet, og da må den vere såpass høy skal det vere mulig, så kontroll må jeg ta uansett! Er klar over at det vil bli litt feil om jeg senker den igjen, men blir det for gale, som det sikkert ikke blir for den er jo ikke hevet SÅ mye, får jeg bruke hyssingmetoden :)

Å bak er det samma, for der er det ingen justeringsmuligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada bilen har fått bakkekontakt :) Var en tur på bmwccn treffet, ble altfor varmt så fikk ikke kjørt noe særlig på bane pga noe muffins med kjølesystemet. Tror det må være varmeapparatregisteret eller noe som kødder, men var mye fint å se på rudskogen :)

Har senket den igjen etter 4hjulskontrollen, men ikke like mye som det var, nå er det akkurat passe ;) Skal se om jeg ikke klarer å lage til en liten film av oppholdet på rudskogen pluss noen nye bilder av bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er linken med koblingsskjema, samt hvilke ledninger du skal koble til bensinforbruksmåleren. Pin 8(e30) pin 24(e36)

http://www.rmeuropean.com/bmw-e30-m50-swap.html

Fikk prøvekjørt e30èn i dag. Den går som et skudd, ingen problemer bare fet m50 lyd...

Se der ja, oversiktli å nyttig side det der, takk skal du ha!

Det var fint å høre, da regner jeg med at den kan beskues på vålerbanen i september? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir å se på vålerbanen ja. Har lest tråden din og det slo meg at det kunne være toppakningen din som er gåen. Dra til et verksted og få målt om du har co i kjølevæska.

Skal besøke et verksted å få målt co'en ja, har hatt en liiten misstanke om toppakninga, for har eliminert alle andre mulige årsaker til kjøleproblemet.

Konge bil du har fått deg.... bøyer meg i støvet. Digg og se hvor nøye og flink du er. :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...