Gå til innhold

E30 325i 24V


ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 868
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil :) Ligg LAAAANGT unna øyelokk!

Blir uten øyelokk denne ja!

Utrolig pen bil :)

Men får det ikke helt til å stemme med den -blå- silikonslangen. Syns den burde vert litt mer diskret (sort) ;)

Enig med deg at slangen burde ha vert sort, men fant ingen plass å bmwtreff på våler nermer seg! Vet jeg har sett sorte samco slanger :)

Den polerduken bør du bytte ut i microfiberkluter.

Det vil spare deg for masse riper.

Takk for tips! Kjøpe imårra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var poleringen ferdig, å den ble blank!

Klar for polering

Bilde005-3.jpg

Paintcleaner, var mye drit i lakken

Bilde006-4.jpg

Blank! Etter paint cleaner og tech wax.

Bilde011-1.jpg

Skulle kjøpt tech wax 2.0 seff, men hadde det ikke inne der jeg kjøpte så får prøve 2.0 neste gang, vertfall storfornøyd :)

Fikk hatt på plastfornyer på grillene osv også. Har fjernet justeringskålene på fjærene bak for å få den litt lavere bak, å skrudde demperene bak og forran mye stivere, klar for treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene :)

Var på våler ja! Fikk kjørt både lørdag og søndag, helt til bremseklossene tok slutt. Tror det ble 6 heat tilsammen, kjempeartig og bra treff. Både jeg og fruen storkoste oss gjennom hele helgen, eneste de i resepsjonen på hotell central som rota litt med hotellrombestillingen, men det løste seg til heldivis til slutt.

Fikk filma litt også inboard, også drifteheatet på lørdagen, skal se om jeg ikke får laga en liten film.

Var ikke meg som havna i sandfella nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det jeg trodde, var ikke helt samme bil med andre felger gitt. men pen bil :)

Felger har mye å si ja :) hadde de andre felgene på kun ved ankomst, så bytta jeg kjapt over

stemmer, så deg når du sto og venta på og kjøre jeg så da hadde du noen svarte felger vis jeg husker riktig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det jeg trodde, var ikke helt samme bil med andre felger gitt. men pen bil :)

Felger har mye å si ja :) hadde de andre felgene på kun ved ankomst, så bytta jeg kjapt over

stemmer, så deg når du sto og venta på og kjøre jeg så da hadde du noen svarte felger vis jeg husker riktig :wink:

Riktig ;)

Jaja, har mista troa på den vingen på bakluka nå, syns den er litt stor. Kommer ny bakluke i vinter med en mindre/ingen vinge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Du tar vekk det eneste jeg har å utsette på bilen din, nemlig bakvinga. I like it!

Noe feedback på coilovers? Hva tycks?

Hehe! Har fått noen kommentarer på den vingen ja, fikk skikkelig troa etter å ha sett på noen biler på våler samt sett gjennom gamle bilder fra da bilen nettopp var lakkert og uten vingen :) Må bli en liten orginal eller alpina

34563.jpg

Syns coiloverene funka fett jeg. Stilte koni demperene på 3/4 stivheit før treffet, men kunne godt ha våre enda litt stivere. Men jeg har ikke så mye peiling på baneoppsett da, så skal ikkje uttale meg så veldi mye. Men syns vertfall de fungerte greit, var ivertfall lav nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...