ViBe^ Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Har fått sveist og sandblåst ferdig, renset den under så nå er den klar for lakk. Delene har også kommet. Kappet og tilpasset Sveiset slik på begge sider Noen av delene som er sandblåst Deler fra Ireland Engineering, urethan bærearmsforinger, urethan motorfester og racing urethan traversforinger Div deler. kjøpte ny bensintank og bensinrør. Var helt elendig lakk på bensintanken når jeg fikk den så bare gjor det skikkelig å sandlåste den og pulverlakkerte den på jobben, ble bra
ViBe^ Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Sindre du må få ferdig bilen til 1 mai! Hehe skal prøve men det blir knapt!
Heen Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 Stilig prosjekt Kjekt å se at det er mange med E30 interesse i fylket. Håper å se bilen i sommer
winchester Skrevet April 18, 2010 Skrevet April 18, 2010 Dette blir rått ViBe, godt å se at andre også skjemmer bort E30'ene sine!
ViBe^ Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Stilig prosjekt Kjekt å se at det er mange med E30 interesse i fylket. Håper å se bilen i sommer Bra interresse for e30 i fylket ja hvordan går det med din? Dette blir rått ViBe, godt å se at andre også skjemmer bort E30'ene sine! Begynner å bli noen tusenlapper nå, men artig er det
ViBe^ Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Dritei av å ligge under bilen nå men idag fikk jeg malt siste strøket med arcanol under. Har gått et par uker med sveising, sandblåsing å rengjøring, godt å endelig vere ferdig! Et dårlig bilde av hvordan det ser ut, skal ta et bedre bilde Alle delene i bakstilling å bensinsystem ferdig pulverlakkert, bensinrøra også Fikk den nyoverhalte z3 tannstanga idag
Yngvejos Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Nydelig finish på bakstillingen og tanken din. Nesten så jeg får lyst til å plukke min ned en gang til.
winchester Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Nydelig finish på bakstillingen og tanken din. Nesten så jeg får lyst til å plukke min ned en gang til. +1
ViBe^ Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Nydelig finish på bakstillingen og tanken din. Nesten så jeg får lyst til å plukke min ned en gang til. Kan trygt si jeg ble fornøyd ja, bedre enn å kjøpe nytt dette
Jås Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Fantastisk pen e30 ja,og enormt bra arbeid du legger ned...:D
lorve Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Helrått arbeid! Kjøre kolonne 17 mai da? Ligger et stykke bak deg og Vidar, men skal nok ta dere igjen
ViBe^ Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Takk for det, gjer det skikkelig med en gang så slipper man å ta det igjen Ja ha våre fint det, om det blir fint vær! Bare å jobbe på håvard!
sladjan Skrevet April 25, 2010 Skrevet April 25, 2010 Greit å ha tilgang til pulverlakk. Jeg joiner kolonne 17.mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå