Momentelsker Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Hver gang klokka er nesten hel time sier det "ping-ping-ping" i dashen. Display under speedometer kommer opp med "Time ##:59". Dette ser ut til å skje hver gang klokka er på tur til å skifte til hel time. Noen som vet hva dette er? Kjenner meg selv og dette fører til sterk medisinering hvis jeg ikke finner ut av det. På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 time varsling på kjørecomputer..du slår den av ved å holde inne knappen det står memo eller noe slikt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 Thanks skal prøve i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommye46 Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Men det store spørsmålet er: Kan noen forklare vitsen med funksjonen?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Men det store spørsmålet er: Kan noen forklare vitsen med funksjonen?!? Har du digitalt armbåndsur? Den kan du og programmere inn slik at den "plinger" kvar gong klokka slår ny time... Er vel for å bli oppmerksom på å sjå på klokka inniblant.. Men kva er egentleg denne "memo" knappen til?? Er det med klokka einaste funksjonen den har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preb1 Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Drar opp igjen denne tråden. Er det noen som vet hvordan man slår av den pipingen på en e91 2006 mod? Har buisnes navi om det har noe å si. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Drar opp igjen denne tråden. Er det noen som vet hvordan man slår av den pipingen på en e91 2006 mod? Har buisnes navi om det har noe å si.Takker for svar! Her er brukermanualen til bilen, står garantert der. http://www.e90fanatics.com/pdf/E90_OwnersManual.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preb1 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Takk! Har den bare på tysk, så skal se igjennom denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preb1 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Hmm. fant ikke noe i denne. Noen som har noen andre forslag eller vet hvordan man slår av denne pipelyden? Er evig takknemelig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preb1 Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Den som leiter finner! Jeg fant det i manualen som jeg fikk av "Deep Dish". Det står på side 72 hvis det er noen andre som lurer! Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Drar tråden frem igjen. Tok av batteriet her en dag og da jeg satte det på igjen har jeg fått denne pipingen før hver hele time. Har ikke instruksjonsbok for professional navien. Regner med det er samme for både E39 og E38. Trenger å få slått det av da det er usannsynlig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Jeg har lagt denne manualen ut på nettet, men vet ikke om dette står forklart der. http://home.online.no/~mal-thom/bmw-nav ... gasjon.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Klarte ikke finne noe, jeg har også versjonen med mindre skjerm. Noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 >"Memo" You can set a signal to sound at the full hour; related symbol Jasså ja, det var det denne Memo funksjonen var til. Endelig kan jeg slå av pipingen. Mange som sitter på som lurer på hva det er som er galt med bilen når det piper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå