Manta Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 De har ikke head-studs til BMW heller, hvis du spør dem. Men jeg selger ARP head-studs til BMW! Så jeg regner med at du tilslutt får et positivt svar. Joda, head studs har de.. Er bare å se i katalogen det. Har handla og de passer. Men de har mye mer enn det de har i katalogen, det har du rett i. Og bare så det er nevnt, prisen du oppgir i USD er i beste fall noe unøyaktig.. Pris: http://store.summitracing.com/default.a ... p&x=25&y=9 Katalog: http://arp-bolts.com/ Prisen jeg oppga, er hentet fra deres prisliste, og er retail. Bestill et sett fra summit og se om du har dem hjemme til under tusenlappen. Jeg tviler. Head studs til M5 har de ikke i katalogen, og heller ikke til S14. Jeg skaffer til disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 så med andre ord umulig og skaffe arp til rådelager på en m50 motor jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Nei det tror jeg ikke er umulig, må bare gjøre litt mer reserach først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Prisen jeg oppga, er hentet fra deres prisliste, og er retail. Bestill et sett fra summit og se om du har dem hjemme til under tusenlappen. Var mer det at når du oppgir delenummer fra Summit, og ikke ARP sitt eget (forskjellen er de tre bokstavene først i nummeret) så er det nærliggende å anta at det er den prisen du har tatt utgangspunkt i. Kommenterte aldri prisen i norske kroner, da jeg synes den er helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg oppga delenummeret som faktisk står på pakken, pluss at jeg skrev ARP forran, for å indikere at det faktisk er et ARP-delenummer. At Summit gjør det på samme måten er vel ikke så merkelig, sikkert flere som gjør det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 Nå kan jeg skaffe riktige bolter til M50/M52 fra ARP! Prisen blir litt høyere, siden dette blir spesiallaget. Dersom interessen blir stor nok, bestiller jeg, og prisen blir da 1500,- inkl. mva per sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 er dette prisen på arp til råder m50 b25 itilfelle kan jeg skaffe 2 sett for samme pisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2005 750,- pr. sett? Det må vel være norges billigste ARP-sett uansett motor. Er disse M9X1.25? I så fall kontakter jeg deg når jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 bare å ta kontakt det.skaffer dem på ca en uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 bare å ta kontakt det.skaffer dem på ca en uke.. Hvilken serie er dette? Pro Series eller High Performance? Og hvilken leveringstid regner du med å ha på disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 jeg får disse av vsmotor..best 2 sett.ett til meg rengner med jeg har dem i postkassa snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 jeg får disse av vsmotor..best 2 sett.ett til meg rengner med jeg har dem i postkassa snart Fått boltene enda? I så fall om du kan sjekke hvilken type bolter det er? (Serie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 venter på dem enda jeg..prsata med han på mandag så dem er rett rundt hjørnet tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå