Gunnar Skrevet Desember 7, 2005 Skrevet Desember 7, 2005 Månedens bil desember 2005 Bil 1995 BMW E36 M3 GT Eier BMW_M3GT / Martin Eksteriør Smidde Works hjul 10/9x18", høydejusterbart understell (3-12cm), rustfritt Scorpion-anlegg, angel eyes, mørke "lexus" baklykter, tonede ruter, lyktelister, Rieger bakrutespoiler. Interiør Nappa/amaretta skinnseter, skinnratt, nappa dørsider, karbonfiber på dørterskler, instrumentpanel og midtkonsoll. Motor Chip og konfilter, ellers original M3 GT-motor (295hk). Annet Spesiell bil. Aluminiumsdører og justerbar frontspoiler i karbonfiber. Kun 356 eksemplarer produsert. Solgt ny hos Autozentrum. Har vært i mitt eie siden 2001. Bilen er til salgs! Grunnen til at jeg skal selge er fordi det står en M3 CSL og venter på meg i Tyskland. Adminedit: NB, vurderer du bilen - se lenger bak i tråden for kommentarer fra tidligere eiere.. Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for titusener av besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i brukbar kvalitet (minst 640x485), til post@bimmers.no!
Tech9 Skrevet Desember 7, 2005 Skrevet Desember 7, 2005 Ajajaj..meget pen E36.. De hjula var bare rå på bilen!
Geir Anders Skrevet Desember 7, 2005 Skrevet Desember 7, 2005 Perfekt E36! At det er GT gjør den ikke mindre attraktiv. Eneste var baklyktene.. Burde beholdt de orginale.
NSS Skrevet Desember 7, 2005 Skrevet Desember 7, 2005 Herlig bil Utenom baklyktene er det en helt perfekt E36
hagenisse Skrevet Desember 7, 2005 Skrevet Desember 7, 2005 Pen bil! Skal ikke klage på baklyktene, jeg har vel "verre" selv, så da syter jeg litt over lyktelistene isteden.
skillbill Skrevet Desember 7, 2005 Skrevet Desember 7, 2005 helt nydelig og råå bil ja! men må nok desverre si meg enig når det gjelder baklyktene... på bmw syns jeg det KUN passer med enten originale, eller rød/hvite! lexus-look og sota blir litt "ragge/råne/harry" for min del
Dan Skrevet Desember 7, 2005 Skrevet Desember 7, 2005 Nydelig bil! Gratulerer med månedens bil og CSL-en du skal hente Misunnelig? Næ
Steffan C Skrevet Desember 7, 2005 Skrevet Desember 7, 2005 Grattis med månedens bil, brutalt deilige felger .
Patrick B Skrevet Desember 8, 2005 Skrevet Desember 8, 2005 Herregud! Den var RÅ! Var ikke klar over at det fantes M3 GT her i norge! ALT avr Rått, bortsett fra baklyktene, men som sagt, de kunne vært verre!
elementz Skrevet Desember 8, 2005 Skrevet Desember 8, 2005 Vi skal ikkje ta og bytte bil i løpet av neste veke då, Martin?
Dr_S Skrevet Desember 8, 2005 Skrevet Desember 8, 2005 Drømmebilen min!! Er dette gamle til Kjetil fra Tønsberg? Kjenner igjen felgene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå