Gå til innhold

Månedens bil desember 2005

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her får du pepper, Martin.... Du vet hva jeg synes om bilen din ;) Har ikke sett den "live" på en stund, men når jeg så den sist, så sa jeg vel en del pent om den bilen. Hehe... Baklyktene er ikke min smak, men resten går jeg god for, selv om jeg er Überkommisar i "Der OrginalPolizei" :police:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva dere roper hurra for, 98,4% av alle e36 ser jo sånn ut :roll:

Her er det tydeligvis en del du ikke har fått med deg.. :shock:

skjønner jo at det er en spesiell bil da. men skjønner ikke hvorfor alle synes denne var mye tøffere en allle de andre e36 med m3 stailing. og ja, jeg er ikke no fan av e36. men selvsagt finnes det unntak som john H sin.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 GT er en entusiastbil...M3 GT med Lexusbaklykter og en drøss med emblemer som ikke hører hjemme på M3 GT, er ikke lenger en entusiastbil. Ergo blir det for dumt å høre på dem som sier de liker M3 GT ekstra godt i forhold til en vanlig E36 M3.

Hmmm...mon ikke det er et eller annet merkelig/ulogisk med dette innlegget... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwE9: Hva er ulogisk ved mitt innlegg? Skjønte du det ikke? Det jeg mener å si er at den verdien M3 GT har, som ikke en vanlig M3 har, forsvinner hvis man f.eks klistrer på ekstra emblemer og hiver på Lexus baklykter. Når jeg da hører folk si at de elsker denne bilen fordi det er en M3 GT...så synes jeg de egentlig kunne plassere bilen i samme bås som en vanlig E36 M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...