ovex Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 gratulere med månedens bil! ..flott eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Syntes den bilen var knall jeg, må nesten ha lyktespoiler.. men kaster meg på kirkekoret om baklyktene ja, men var ikke så hallgærne egentlig... nytte likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_M3GT Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Hyggelig å høre at det er mange som liker bilen. De få tingene som er gjort synes jeg gir bilen det lille ekstra,men vi har jo ikke alle lik smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Her får du pepper, Martin.... Du vet hva jeg synes om bilen din Har ikke sett den "live" på en stund, men når jeg så den sist, så sa jeg vel en del pent om den bilen. Hehe... Baklyktene er ikke min smak, men resten går jeg god for, selv om jeg er Überkommisar i "Der OrginalPolizei" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 skjønner ikke hva dere roper hurra for, 98,4% av alle e36 ser jo sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 skjønner ikke hva dere roper hurra for, 98,4% av alle e36 ser jo sånn ut Her er det tydeligvis en del du ikke har fått med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 likte felgene og det meste på bilen meget godt! eneste jeg synes var litt drøyt er frontspoileren, eller den justerbare tingen nederst, litt mye for min smak. MEN jeg digger bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 likte felgene og det meste på bilen meget godt!eneste jeg synes var litt drøyt er frontspoileren, eller den justerbare tingen nederst, litt mye for min smak. Den er en orginal del Feit vogn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 skjønner ikke hva dere roper hurra for, 98,4% av alle e36 ser jo sånn ut Her er det tydeligvis en del du ikke har fått med deg.. skjønner jo at det er en spesiell bil da. men skjønner ikke hvorfor alle synes denne var mye tøffere en allle de andre e36 med m3 stailing. og ja, jeg er ikke no fan av e36. men selvsagt finnes det unntak som john H sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 M3 GT er en entusiastbil...M3 GT med Lexusbaklykter og en drøss med emblemer som ikke hører hjemme på M3 GT, er ikke lenger en entusiastbil. Ergo blir det for dumt å høre på dem som sier de liker M3 GT ekstra godt i forhold til en vanlig E36 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 M3 GT er en entusiastbil...M3 GT med Lexusbaklykter og en drøss med emblemer som ikke hører hjemme på M3 GT, er ikke lenger en entusiastbil. Ergo blir det for dumt å høre på dem som sier de liker M3 GT ekstra godt i forhold til en vanlig E36 M3. Hmmm...mon ikke det er et eller annet merkelig/ulogisk med dette innlegget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Seini sier: HELDIGVIS at det finnes folk som ikke holder bilen sin ORGINAL!!!!! NICE BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Seini sier: HELDIGVIS at det finnes folk som ikke holder bilen sin ORGINAL!!!!! NICE BIL! Ja heldigvis...for da holder min og andre originale biler verdien bedre på bruktbilmarkedet... no offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 bmwE9: Hva er ulogisk ved mitt innlegg? Skjønte du det ikke? Det jeg mener å si er at den verdien M3 GT har, som ikke en vanlig M3 har, forsvinner hvis man f.eks klistrer på ekstra emblemer og hiver på Lexus baklykter. Når jeg da hører folk si at de elsker denne bilen fordi det er en M3 GT...så synes jeg de egentlig kunne plassere bilen i samme bås som en vanlig E36 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå