Gå til innhold

Trenger hjelp!!!

Ron Jeremy
 Share

Hvilken bil bør jeg gå for?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken bil bør jeg gå for?

• BMW E39 530 da
      24
    • BMW E46 320 ia cab
      15
    • BMW E87 118/120 d
      6
    • Annet...
      4

Anbefalte innlegg

1-serien er jo en nybil da..,. den trenger du aldri å bedlikeholde .... så detter den ikke fra hverandre heller ... det er den kjipeste bilen... men også den nyeste .. og den som ikke har loads med feil man ikke ser.. så koster den heller ikke så jævla mye åvedlikeholde heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt problemer med å se sammenhengen mellom en E87, E46 cab og en E39...det mangler liksom en slags "rød tråd"

Jeg er hjertens enig -ler-

Vel, det virker til at valget ble litt lettere igår når jeg fikk se en Le mans blå E90...

Jeg var fast bestemt for å gå for diesel denne gangen, men siden jeg syns BMW kom sent igang med diesel, (men godt) kunne det ikke bli noe gammelt.

Og det var også noe av hovedpoenget mitt, få ned driftskonstadene og vedlikeholdet.

Den bilen jeg har nå (regnet på det igår) - vel den har kostet meg nesten 50 laks - sinnsykt!!!

Og det er på 14 mnd...

Og den har gått nå 98.000km!!!

Vel, får se om det blir signering senere idag... kommer tilbake med bilder og mer info etterhvert!

Takk for alle innspill og tilbakemld!!!

:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ble ny bil... det ble en helt ny E90 318 , i Le mans blue, altså full M pakke, 17" vinter og 19" sommer, bilen er nydelig, rett og slett nydelig!!!

Kan legge ut bilder av den senere, takk for alle innspill av alle slag!

:drink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...