kokfesk Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Ble skader for noen tusen her tror jeg! http://www2.lundegruppen.no/inc/openite ... 03&nid=252 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 PASSssss OoooPP Krasj !! Her blir det vell noen timer med oppretting av biler Jeg tror nok værkstedene har mye å gjør fram over tiden der ja Ser ut som at dem er ikke vant til å ha vinter der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hva i svarteste tenker de to som kaster seg ut av bilen på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 tror denne snuttenblelakt ut i en annen tråd for ikke så lenge siden...nevertheless ... morsom film.. facinerende å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Har de ikke hørt om ABS-bremser eller pumpe-bremsing i usa eller? Ser jo på hjula til folka at de prøver å svinge.. men det hjelper jo lite når hjula er låst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hva i svarteste tenker de to som kaster seg ut av bilen på? Sikkert sett litt for mye på ehm ja amerikanske fimer.. tror bilen eksploderer.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hehe, det må være eneste logiske forklaringen. Amerikanere eller ikke, det kan faktisk se ut som det er såpeglatt der. Så glatt at jeg trur ikke det er forskjell på låste hjul, pumpebrems eller abs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 http://www.redvsblue.net/posting.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Der var det nok veldig glatt ja. De kom jo ikke fort noen av de, men glei pent og pyntelig nedover. Så hadde nok ikke hjulpet særlig med pumpings der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 trodde man skulle holde avstand til forankjørende slik at man klarte og stoppe i tide jeg? er jo det vi lærer på kjøreskolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg sitter å ler for meg selv...fytti h.. En ting er å holde avstand, å kjøre med innsiden av hodet. En annen ting er å kaste seg ut av bilen i fart... Der hadde jeg strengt tatt brukt brekket og satsa på andre siden. Men så var det dette med automat og brekk da. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Der var det bra glatt jah! Mye rart dissa amerikanera finner på... kaste seg ut av bilen og stå på! Vær forsiktig på glatta folkens, men det betyr ikke at dere ikke må breie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 ....mange hjepeslause sjeler her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå