Gunnar Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Kan se slik ut. Men det er jo kun nordmenn som ikke tør å protestere. Vi prater litt og er litt forbanna i en dag og to, men så lar vi det gå. Et alternativ til "kjør sakte" kan jo være full stopp midt i veien. Da er det selvfølgelig et hjullager som har gått til helvete slik at hjulet låser seg, bremsesko på håndbrekket som har låst seg, girkassen har låst seg i gir og bilen starter ikke, etc. som har skjedd. Ingen som kan si noe på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg tipper vi fleste inne her er noen FRP folk. Og mer avgifter på bil er jo helt på trynet. Det er jo mer enn nok som det er på vei, bensin, bom osv osv. Koster jo skjorta. Neida...jeg stemmer absolut ikke FRP. Jeg tilhører det pragmatiske, verdikonservative og lyseblåe "Willoch-Høyre"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 jævla sosialister. jeg har alltid stemt Høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Jeg tipper vi fleste inne her er noen FRP folk. Og mer avgifter på bil er jo helt på trynet. Det er jo mer enn nok som det er på vei, bensin, bom osv osv. Koster jo skjorta. Neida...jeg stemmer absolut ikke FRP. Jeg tilhører det pragmatiske, verdikonservative og lyseblåe "Willoch-Høyre"... Nesten alle da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Hehe, good one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å for en gangs skyld ikke bare snakke - billistene må slutte å la seg tråkke på. Storaksjon sier bare jeg! http://www.bilaksjonen.no Og mot å sette inn 100,- på den kontoen der oppnår man HVA? Jeg har aldri hørt et pip fra den organisasjonen der, aldri sett noen aksjoner, og ja, fatter ikke helt hva man betaler for. Tenker mer på en kjør-sakte aksjon f.eks. 20km/t på alle trafikkerte veier på dagtid. Skulle skape litt problemer det.. Kan jo bare skylde på at man tror det er veldig glatt. "Snø/isvarselet i bilen slo ut". Har heller ikke betalt noe, men det er jo noen som iallefall prøver virker det som. Står også at det sannsynligvis ikke blir noen store aksjoner før de blir større enn det de er nå Ser ikke noen andre som har gått til verk for å få igang en protest mot avgiftsnorge Som f. eks Naf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 'Hehe, ja den var pikameg bra Arild! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Ser ikke noen andre som har gått til verk for å få igang en protest mot avgiftsnorge Som f. eks Naf NAF er desverre noe jævla surr. Bilistenes interesseorganisasjon my ass. De har 450.000 medlemmer, og det er lysår mellom hver gang det kommer et lite pip fra den kanten! Synes det er skikkelig dårlig. De har MAKT uten å benytte seg av den, og kaller seg forbrukerorganisasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ser ikke noen andre som har gått til verk for å få igang en protest mot avgiftsnorge Som f. eks Naf NAF er desverre noe jævla surr. Bilistenes interesseorganisasjon my ass. De har 450.000 medlemmer, og det er lysår mellom hver gang det kommer et lite pip fra den kanten! Synes det er skikkelig dårlig. De har MAKT uten å benytte seg av den, og kaller seg forbrukerorganisasjon.. "Vi hjelper deg, Kristin!", heter artikkelen jeg fant på NAF sine hjemmesider. Syntes det virker utifra den artikkelen at de er POSITIVE til mer avgifter jeg! http://www.naf.no/eway/default.aspx?pid ... 59:4:::0:0 Noen skal slippe unna da: "Jeg ser for meg et system der slike biler som er definert som miljøriktige, får en grønn oblat". De med 1.0 liters motor? Var medlem i NAF et år, så gadd jeg ikke mer. De jobber tydeligvis ikke for oss bilister og har ikke peiling på bil. Jeg hadde bilen min på sånn "kjøpstest". De skulle sjekke den og si om jeg skulle kjøpe bilen eller ikke. Det eneste de pirket på var dekselet på den ene lykta og bærekulene bak. De fant ikke ut at kammen eller dynamoen var gåen. At kammen var gåen var ikke vanskelig å høre. Bærekulene var ikke slitt. De der gidder ikke jeg å gi mer penger iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Har uansett ikke noe å si.. Nye EU-restriktiver har bestemt at bilavgiftene innad i unionen skal ned på et akseptabelt nivå og stabiliseres så det ikke blir de store forskjellene mellom landene.. Vi som da er medlem av EØS må også følge disse nye restriktivene, og dette vil føre til svenske priser i norge i løpet av 10 års tid.. Det er lenge, men det er først om 10 år at jeg har råd til å kjøpe meg dyr bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 Godt jeg ikke har planer om å kjøpe ny bil de neste 4 årene! Men jeg er med på aksjoner jeg! Hva med å sinke tjenestebilene som frakter statsrådene på vei til jobb? Ingen vold/trusler eller noe, men bare fortelle dem at dette har gått for langt! Eller å kjøre BMW'er rundt og rundt regjeringskvartalet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Eller å kjøre BMW'er rundt og rundt regjeringskvartalet. Den er jeg med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Har alltid lurt på hvem som stemmer Rødt! Hva har de egentlig å tjene på det!? Måtte Kristin Halvorsen brenne... Hun skal bare skaffe mer penger så hun kan gi mer til sosial/trygde snylterne i dette landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Kan vel være at vi allerede nå ser at oppslutningen for den rød/grønne fare faller. Rart at noen aviser ikke vil gi noen tall i sine artikler om FrP's fremgang... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110751 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå