Bmw318is Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Ser ut som Kerscher Tuning sin front. Anyhow, i like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2005 ok, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Jeg er egentlig en original-fetichist, men akkurat denne spoileren var ganske fin...designet harmonerer godt med den litt kantete formen på E36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Jeg er egentlig en original-fetichist, men akkurat denne spoileren var ganske fin...designet harmonerer godt med den litt kantete formen på E36... Kunne ikkje sagt det betre sjølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 Den der passa veldig fint til E36...er ikke mange uorginale fangere som gjør det etter mi mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 så litt ut som e39 m5 spoilern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 Har funnet ut at det ikke er kercsher sin, den ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 synst dei såg temmale like ut eg.. med & uten grøftelys.. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 synst dei såg temmale like ut eg.. med & uten grøftelys.. eller? formen på luftinntakene på sidene er forskjellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Men..vil du ha en fanger uten grøftelys da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 hvorfor ikke? Er ytterst sjelden at de trengs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 Men..vil du ha en fanger uten grøftelys da? Er ikke grøftelys på bilen så tenkte at da kan det være like greit å kjøpe en fanger uten. Har vurdert vanlig M3 fanger, men da må jeg jo kjøpe grøftelys også. I tillegg har de fleste E36 M3 fanger, har ikke sett noen som har hatt den fangeren som er på bildet. kjekt å ha noe som ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Må ikke ha grøftelys. Kan ha slike sorte deksler også. Grøftelys er oppskrytt! Men den fangeren var ikke dum den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Men er noen av oss som syntes det ser litt kult ut i kombinasjon med angel eyes. Det skal jo ikke akkurat skyves under en stol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå