Hankook Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Gleder meg til mere update nå jeg:P Tror den hade vært bra med vinga på også jeg. men m5 vinga er jo enda bedre:P
bmw520 Skrevet November 25, 2006 Skrevet November 25, 2006 Gleder meg til mere update nå jeg:PTror den hade vært bra med vinga på også jeg. men m5 vinga er jo enda bedre:P Nå, skjer d noe med bilen a? vil se bilder:) hehe
StrexX Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 interiøret var helt perverst! faen det var nice.. bilen ser ut til å bli bra den bilder!!
Odland318is Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Rå 5'er med Rial LeMans felger Flott bil, men var da veeeldig lav
Runar-CSi Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 Det er ikke så mange nye bilder å vise til nå for øyeblikket... men det kommer nok, bilen er iallefall kommet inn i nytt lokale sammen med div. andre nå så det skjer nok ting på sikt....
andymac Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 har det skjedd noe mer med dette prosjektet eller? Er spent på hvordan det bli, kanskje jeg plukker opp noen ideer
Runar-CSi Skrevet April 19, 2007 Forfatter Skrevet April 19, 2007 Nja.... Den står innerst i verkstedet og venter på lakkerern..... skulle egentlig lakkeres i påska men det ble vist en utsettelse til...Har det ikke travelt, nå snør det igjen i Molde....
Runar-CSi Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Skrevet Januar 1, 2008 En liten utdate på denne fronten er at denne bilen er ferdig nå, og står på lagring og venter på sommern... kan prøve å fikse bilder av den etterhvert... Fått seg nye felger også, 8,5+9,5 x 19 RH-x rad... Vi ble iallefall fornøyd med bilen...
Runar-CSi Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Her er omsider bilder, ikke fått på¨ny eksos men det kommer til sommern, blir også til salgs om ikke så lenge.
ingard Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Ble jo ikke så dumt det der Liker farga, og definitivt felgene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå