KDybvik Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Selger mitt E46 widebody kit pga tid og plassmangel. Nypris på dette er 34 000 hos TSI (tuning.no) Dette kitet er helt unikt og jeg tror ikke det finnes lignende i Norge. Helt nytt kit, har aldri vært montert på bil. Laget i den beste finishen jeg noen gang har sett i glassfiber. Det som følger med er: 1x Frontfanger 1x Bakfanger 2x Sideskjørt 4x skjermer. 2x Festebraketter til fangerene. Totalpris 25000 kr, 9000 under nypris. Kan eventuelt ta innbytte i E46 Rieger el. lignende styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Hadde vært tøft på Touringen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Er det helt likt det som er på bilde? Hvor mye veier kitet og hvilken farge er det i? Hvis man setter på dette, må man godkjenne det eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Er hjulbuene støpt fast i fangere og sideskjørt på den bilen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Syns faktisk det var ganske brutalt jeg. og caben var rå!!! E46 cab holder seg utrolig bra må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDybvik Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Fargen er nå blank-grå gelcoat. Det er ikke gjort noe som helst med etter de ble tatt ut av embalasjen. Skjermene er ikke støpt fast i fanger eller skjørter. Kan også selge kitet uten skjermene, men da må vi diskutere oss frem til en annen pris. Settet passer selvfølgelig til andre typer en Cab. Fangerene veier 16 kg hver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Veldig fristende med et sånt kit Hvordan skal det festes på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Hvor mye skal du ha for alt uten skjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDybvik Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 Er litt i tvil om jeg vil selge det uten skjermene, blir vanskelig å selge kun skjermene i ettertid. Men kom gjerne med et bud for sett uten skjermer. Festemåtene er mange. Man kan nagle dem fast, støpe dem inn i orginalskjermer, lime dem fast med sika osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Hvor store felger trengs det til å fylle ut hjulbuene? Har hørt at hvis felgene er for store kan bilen lett spore ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDybvik Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 Dette er et widebody kit og det betyr mulighet til veldig mye større sporvidde. Du kan selvsagt la være med store brede felger og kjøre på "vanlige" felger men det ser litt for ...vanlig ut. Her anbefaler jeg brede felger og et par heftige spacers for å få bred og bad ass look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 fett fett, men hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDybvik Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 Som sagt, tid og plassmangel. Hvis ikke noen vet om noen gode bodyshops rundt på sørlandet som fikser dette for meg. Har virkelig ikke tid, jobber fra 7 til 22 hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDybvik Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Bud mottaes også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDybvik Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 bump, fremdeles til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå