Gå til innhold

toppfart på 328 , e36

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lett trimmede... :lol: Var vel litt mer enn kn filter på den du hadde...

tja, det var vel kanskje det.. :wink:

Den lille kompressor :wink: Ja ja.. utgjør ikke så mye da :P *skratte*

bra fart uansett !!! MEn det var e46 ? hvor langt kan du dra 5 på en e36 ? Det er vel samme utveksling som 325 ? altså 240 så har du rødt på nåla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er jo også "litt" trimmet,har kjørt så speedometeret har stått konstant på 250 km/t med 3 personer i bilen,men den dro fortsatt på....... Skal da nevnes at min har sperra på 7300 o/min :wink:

hadde du sperra så høyt? jeg nøyde meg med bare 7000 jeg da. :D

skal vel sies at jeg skryter på meg litt også.. speedometert på en E46 328 stopper på 250, så det er bare mine beregninger.. men når nåla står nærmere kl 18, så skulle vel det være så langt unna sannheten..? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 325 e30 har jeg da dratt turtalls sperre på alle jeg har hatt jeg(på 5gir).dvs over 240 siden speedo ikke går lengre.Ca 6000rpm i 240,og sperre på 6450.Dette er jo en bil som er mindre aerodynamisk og har adskillig mindre motor effekt enn 328 e36.Har til info hatt 3stk e30 325.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å koble opp GPS kit, og ta bilder eller filme hva GPS'n sier om reel fart, mot speedometeret?

Man skal ikke se bort i fra at det er forskjell fra bil til bil heller hva som angår toppfart.

Så dagens quiz fra meg ;)

Blir det forskjell på toppfarten om man måler den på rett strekke, eller om man måler den i nedover bakke?

Eller er det bare tiden det tar å måle toppfarten som blir forskjellig?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å koble opp GPS kit, og ta bilder eller filme hva GPS'n sier om reel fart, mot speedometeret?

Man skal ikke se bort i fra at det er forskjell fra bil til bil heller hva som angår toppfart.

Så dagens quiz fra meg ;)

Blir det forskjell på toppfarten om man måler den på rett strekke, eller om man måler den i nedover bakke?

Eller er det bare tiden det tar å måle toppfarten som blir forskjellig?

Mvh

Kommer jo ann på om bilen orker turtallsperre på flata det da.Hvis den gjør det,så er svaret på spm ja.Hvis du ikke tenker på pytagoras da,for da vil du få litt andre verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...