antiloop Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Fant denne på Finn.no - perfekt konebil http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 19&tot=185 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 oioi..du leker med compact-gjengen nå men heftig compact ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Jeg hadde litt lyst på den, men nå som du sa konebil vil jeg ikke ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Alt under 318is er selvsagt konebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Alt under 318is er selvsagt konebil... alt uten sekser er konebil! eneste unntak er selvsagt E30 M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Konebil?? Pøøøhhhh... Men kan vel være enig i motoren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 oioi..du leker med compact-gjengen nå Compact-gjengen! haahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 "Compact gjengen" har jo mer enn dobbelt så mye power i EN compact som det er i 2stk 318is. Når vi i tillegg har 150kg mindre å drasse på enn en M3 coupe, så er det for meg helt uvesentlig om folk synes det er en konebil \:D/ Beklager men jeg MÅTTE bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Ingen messer med compact gjengen...vi er sterke nå...skal snart gjøre opprør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 hehe...syns bilen var fin ja, men ikke no konebil..bare synd den hadde rett utseende men ikke en motor som kunne matche...så stylingmessig så den ganske "potent" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Begynner å få en bra compact-gjeng her på forumet nå altså.. 2 stk m3 compacter og 1 stk 328 kompressor..ajaj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Helt klart! Derfor er det også på tide at vi får en grom compact som månedens bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Begynner å få en bra compact-gjeng her på forumet nå altså.. 2 stk m3 compacter og 1 stk 328 kompressor..ajaj Nå må du ikke glemme de konebilene med liten motor da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Heh, jeg føler meg nesten litt truffet, ikke fordi jeg har en Compact, men fordi jeg for første gang i mitt BMW liv kjører med en 4'er.. Har hatt ... ja dette er min 7'ende BMW og min første som ikke er 6'er... er litt trist, men er likevel strålende fornøyd. Men spør meg igjen etter å hatt bilen mer enn et par dager, så får vi se - hehe-.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Nå må du ikke glemme de konebilene med liten motor da.. Forsiktig nå, ellers så må jeg begynne å moderere litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå