Fredrik Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Jeg er langt på vei enig med bimmerdude og jeg mener at E36 323i uten tvil er den "beste" E36 modellen...og det er også den E36 modellen som er best tilpasset et automatgear. At bilen utvendig er mer eller mindre original er et stort pluss i min bok og jeg har absolut ikke sansen for såkalt "personlig" stylede biler. De er som regel en studie i lite sofistikert smak og teknisk tvilsomme løsninger (det finnes imidlertid hederlige unntak). E36 ble designet for 17-18 år siden og jeg mener derfor at det er på høy tid at man viser litt respekt for en BMW modell som hurtig nærmer seg 20 år ved å være tro mot det opprinnelige designet. Ergo passer både orange lys og 15" felger meget bra både teknisk og optisk. De fleste ser i dag f.eks poenget med en helt original E30 325i ...tilsvarende vil det om noen få år også bli med E36... Jeg liker forøvrig litt trelister i en bil (hvorfor ikke når resten av bilen er metall og plastikk), men jeg liker ikke at man blander to forskjellige sorter tre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Hvordan man med rimelig stor sikkerhet kjøper en god bil... http://www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=63577 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 ser ofta at mange klager på at en e36 ikke har m-lister, noen som kan vise meg forskjell på orginale og m lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 ser ofta at mange klager på at en e36 ikke har m-lister, noen som kan vise meg forskjell på orginale og m lister? E36 og standard lister E36 og "M" lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 okei.. takker var jo en smule penere med m-lister ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå