elementz Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Hmm... kan det telles at jeg har penger på ønskelisten til jul, for å så og bruke ~25 000,- på stylingen i mars? 25 000 på styling? herregud.. selg bilen å kjøp komplett m-tech bil da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 M3 instrumentpanel,og dvd spiller med 2 7" toms sjermer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Hmm... kan det telles at jeg har penger på ønskelisten til jul, for å så og bruke ~25 000,- på stylingen i mars? 25 000 på styling? herregud.. selg bilen å kjøp komplett m-tech bil da vel Hehe. Vi snakker: Lykter, front Speil øyebryn oppe og nede Frontfanger Bakfanger Baklykter valsing av hjulbuer Grøftelys Lakkering av styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Har ingen bil å kjøpe julegave til, så da må nok den BMW'en jeg har sett meg ut få julegaven. Altså meg som eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Hmm... kan det telles at jeg har penger på ønskelisten til jul, for å så og bruke ~25 000,- på stylingen i mars? 25 000 på styling? herregud.. selg bilen å kjøp komplett m-tech bil da vel Hehe. Vi snakker: Lykter, front Speil øyebryn oppe og nede Frontfanger Bakfanger Baklykter valsing av hjulbuer Grøftelys Lakkering av styling Blir vel mer en 25 000 det? ossen styling skal du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 min fikk ei krommet m-tech girkule til bursdagen min, og får seg bedre helse til førjulspresang (stilt tenning, ventiler, nytt bensinfilter..) ellers har jeg ikke så mye penger at det gjør noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Skal ha Rieger Infinity frontfanger og bakfanger. Sideskjørt kommer litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogen Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Bakrute senker,øyelokk,m3-speil og stab stag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 For min del så satser jeg på at bilen får nye stempler og veivstaker til jul... Samt varmepumpe i garasjen som kan holde BMW-stålet temperert hele døgnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Men gir ikke det da veldig god grobunn for rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Nytt oljefilterhus...var ikke helt planen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Men gir ikke det da veldig god grobunn for rust? Ikke en nyvasket bil,men en møkkete bil er det bedre å ha ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Bakrutespoiler, nye lykter bak (røde og hvite) og den oppgaven det er å starte og gå på vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Min får: Powerflex travers foringer powerflex kasterstagforinger Nye kasterstag begge sider med kule Nye berearmer begge sider m foring og kule Nye "briller" bak Nye "Strikkepinner" foran Nye rondeller foran og bak Mellomakselopplagring Hardykobling Nytt Microfilter Komplett Defa warmup. Sikkert en del jeg ikke husker på.. Kom en Stor pakke i posten fra koed igår, Skal montere det i Jula. Så blir det Inspection 2 første uka i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 barnesete og fluffy setetrekk fra biltema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå