Gå til innhold

Hvilke gaver får din BMW til jul?

Co|a
 Share

Anbefalte innlegg

dieselen har fått skinnseter og nytt batteri mens e30en har fått ny bakstilling med nye powerflexforinger og LSD. I romhjulen får vi se om det ikke blir en tur til sverige etter ny motor til den også, og kanskje få sydd om setene i skinn.

dakkar cabben som er dvale har bare fått overtrekk fra biltema og to luftavfuktere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men gir ikke det da veldig god grobunn for rust? :?

Tror det der er en myte skapt av folk uten isolerte og oppvarmede garasjer. "Nei herregud, har du varm garasje?! Det kan du jo ikke ha, bilene blir kjeks!!!" .. og så tenker de inni seg.. "å fy faen det hadde vært deilig med varm og isolert garasje.." før de fortsetter med å overbevise seg selv og alle andre om at det er best den er kald... :lol:

For å si det slik.. jeg kommer fra Jæren. Der saltes det noe sinnsykt, og det er nok en del mer nedbør enn f.eks. på østlandet. Foreldrene mine har der dobbelgarasje som er sammen med huset, og den ligger nok stort sett på 14-15 grader og kanskje mer (det er fatterns avkoblings/siggested). Det er ikke mange biler av samme årsmod, type og kmstand som har sett like bra ut som de vi har hatt stående inne der, på tross av at de brukes hver dag og kjøres mye i salt og fuktighet. Poenget med oppvarmet garasje er at bilene faktisk får sjanse til å tørke opp i alle krinker og kroker hvor det legger seg fuktighet og salt, i stedet for at det ligger der og gjør ugagn helt til våren kommer.

Jeg skulle GJERNE hatt oppvarmet garasje å putte bimmern i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garasje var faktisk en gave til meg selv ifjor.. etter flere år med iskald,nesnødd og innebrøyta bil tror jeg bilen har mer godt en vondt av å oppbevares temperert-rusten må jo ha fuktighet.som bonus slipper man riper/bulker etter andre bilister og brøytebilen. knuste ruter og nedtagga bil er heller ikke bra for hjertet om morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..

Hvordan ser isåfall inifinity-skjørtene ut? Minnes det kanskje var noe med dem jeg ikke likte... :?

Er det da slik at man monterer av originalskjørtene og setter på de nye, eller monterer de nye utenpå de gamle? Tenker da på Riegers.

EDIT:

Er 3900,- for frontfanger og 3680,- for bakfanger dyr pris for disse to? Snakker selvsagt om nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...