eriklepe Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 dieselen har fått skinnseter og nytt batteri mens e30en har fått ny bakstilling med nye powerflexforinger og LSD. I romhjulen får vi se om det ikke blir en tur til sverige etter ny motor til den også, og kanskje få sydd om setene i skinn. dakkar cabben som er dvale har bare fått overtrekk fra biltema og to luftavfuktere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Men gir ikke det da veldig god grobunn for rust? Tror det der er en myte skapt av folk uten isolerte og oppvarmede garasjer. "Nei herregud, har du varm garasje?! Det kan du jo ikke ha, bilene blir kjeks!!!" .. og så tenker de inni seg.. "å fy faen det hadde vært deilig med varm og isolert garasje.." før de fortsetter med å overbevise seg selv og alle andre om at det er best den er kald... For å si det slik.. jeg kommer fra Jæren. Der saltes det noe sinnsykt, og det er nok en del mer nedbør enn f.eks. på østlandet. Foreldrene mine har der dobbelgarasje som er sammen med huset, og den ligger nok stort sett på 14-15 grader og kanskje mer (det er fatterns avkoblings/siggested). Det er ikke mange biler av samme årsmod, type og kmstand som har sett like bra ut som de vi har hatt stående inne der, på tross av at de brukes hver dag og kjøres mye i salt og fuktighet. Poenget med oppvarmet garasje er at bilene faktisk får sjanse til å tørke opp i alle krinker og kroker hvor det legger seg fuktighet og salt, i stedet for at det ligger der og gjør ugagn helt til våren kommer. Jeg skulle GJERNE hatt oppvarmet garasje å putte bimmern i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 garasje var faktisk en gave til meg selv ifjor.. etter flere år med iskald,nesnødd og innebrøyta bil tror jeg bilen har mer godt en vondt av å oppbevares temperert-rusten må jo ha fuktighet.som bonus slipper man riper/bulker etter andre bilister og brøytebilen. knuste ruter og nedtagga bil er heller ikke bra for hjertet om morran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Skal ha Rieger Infinity frontfanger og bakfanger. Sideskjørt kommer litt senere. Må jo ha sideskjørt samtidig.. frontfangern og bakfangern til rieger bygger jo sinnsykt langt ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Hmmm.. Hvordan ser isåfall inifinity-skjørtene ut? Minnes det kanskje var noe med dem jeg ikke likte... Er det da slik at man monterer av originalskjørtene og setter på de nye, eller monterer de nye utenpå de gamle? Tenker da på Riegers. EDIT: Er 3900,- for frontfanger og 3680,- for bakfanger dyr pris for disse to? Snakker selvsagt om nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Men gir ikke det da veldig god grobunn for rust? Ikke en nyvasket bil,men en møkkete bil er det bedre å ha ute. Har ikke tenkt å ha så mye møkk på den nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Fikse opp vraket mitt...selv om det kanskje blir langt over jul, men men sier at det blir en julegave... så når jeg får den på veien kan det være jeg får en liten ekstra etterjuls gave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 *Shorth Shift *M3 Speil *TNy Manifold *T3 *Ny Simer ring på gearkasse *Nye Plugger, Olje, Oljefilter... *Venter på litt mer småting... Ellers så får den litt mer deler i januar så jula blir vel brukt til og sette mye på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Polering og vask... rens av skinnseter.... jeans mot lyst skinn = skittene seter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Da jeg for tiden ikke har noen BMW, så blir det julegave til meg selv i stedet. På utkikk etter en E30 som skal brukes til mitt prosjekt, og jeg regner med det blir nok av gaver til den i løpet av året som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 E39en har fått ny termostat, ny vannpumpe og ny bukplate. E30en får nye skjermer. ny bakplate, chip, kvasskam, ventilfjærer +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Vel jeg har tatt den litt ut iår mht julegaver... Jeg har nemlig kjøpt meg ny E90 gitt 2006 mod 318 i sedan, i Le mans blue (altså full M pakke, bestiller man denne fargen, MÅ man ha M pakka..) 17" vinter og 19" sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Kondensfjerner, ny lamdasonde og vask/polering på mandag hvis bilen er virkelig snill. BENSIN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Blir kvite blinkers og nye baklykter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Førjulsgave ble senking, 16" alu vinterhjul og julegave blir midtarmlene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå