Bee2 Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 stilig speedometer og slikk! likte d altså!! å har du gjort med det a? Samme som jeg har gjort på mine: Får kjøpt dem på www.czt.no Jeg finner dem ikke på den nettsida.. hva er prisen på de.. kommer de opp i en og en eller kan man bestille hele settet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 ikke for å føkke tråden menneh, når jeg ser på instrumentene legger jeg merke til at bilen går på ca1200rpm på tomgang og tempen er på tur mot rød-merkinga.. sikkert greit for evt. kjøper og vite.. det der var det første jeg la merke til å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-m-w Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2005 solgt! for et møkka forum,virker som noen har samlet alle drittsekker og møkka hoder på et sted.får lære dere og lese før dere skriver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 solgt!for et møkka forum,virker som noen har samlet alle drittsekker og møkka hoder på et sted.får lære dere og lese før dere skriver! Litt hårsår han her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 solgt!for et møkka forum,virker som noen har samlet alle drittsekker og møkka hoder på et sted.får lære dere og lese før dere skriver! Litt hårsår han her ja... Synes du det er rart? Mannen prøver å selge bilen sin, og de fleste driver å kommer mere prekener om ditt og datt. Og rett og slett ødelegger for han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 ja var vel og dra d litt lankt dette ja kanskje. kan jo hende han bare plaserte nålene feil når han tuna spedometeret og turtelleren sin f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 solgt!for et møkka forum,virker som noen har samlet alle drittsekker og møkka hoder på et sted.får lære dere og lese før dere skriver! Litt hårsår han her ja... Synes du det er rart? Mannen prøver å selge bilen sin, og de fleste driver å kommer mere prekener om ditt og datt. Og rett og slett ødelegger for han. >Forandra mening nå når jeg gikk igjennom hele tråden skikkelig. Jeg hadde nok blitt litt grim sjøl ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Helt greit å bli disset når man skryter en bil opp i skyene, og det er så enkelt å avsløre vedkommende! Latterlig... Jeg hadde gjort det igjen-hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 solgt!for et møkka forum,virker som noen har samlet alle drittsekker og møkka hoder på et sted.får lære dere og lese før dere skriver! Du må lære deg og/å regelen Også tror jeg kanskje det blir "alle drittsekkene og møkka hodene på ett sted" Dunno jeg.. Har sett det speedometeret på mange Huyndai coupe'r(eller hvordan det merke skrives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Haha... Retter på skrivinga hans, men du var ikke så flink du heller da. Nr. 1: Det heter Hyundai, ikke Huyndai. Nr. 2: Eller hvordan det MERKET skrives, ikke MERKE! Hahaha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg