336mik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Syns da ihvertfall at "pølse" er oppskrytt jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Syns da ihvertfall at "pølse" er oppskrytt jeg da. ...og "pølse" i din forstand er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Den eg fant bilder av var ein 1972 Porsche 911 Targa... Eg synest desse er mykje finare inni enn BMW-en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Den eg fant bilder av var ein 1972 Porsche 911 Targa... Eg synest desse er mykje finare inni enn BMW-en Som da er ombygt til en sen 80-talls.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Syns da ihvertfall at "pølse" er oppskrytt jeg da. ...og "pølse" i din forstand er ? Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Den eg fant bilder av var ein 1972 Porsche 911 Targa... Eg synest desse er mykje finare inni enn BMW-en Som da er ombygt til en sen 80-talls.. Ok.. kan ikkje seie at eg med ein gong ser forskjell på dei, men eg synest generelt at nokre av porschene har finare interiør enn den m6-en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 la oss ta speedometer i den 6-serien... det ser forbannet gammelt og snodig ut... designet som kom etterpå har jo holdt seg helt til i dag og moneres fremdeles på BMW X5 slik jeg kan se det.. men til å være så gammel er det jo ingen tvil om at bilen ser klann ut.. mht Porsche har jo de altid sett hardcore ut.. "se på veien, ikke inn i bilen" egentig bare 997 som ser FIN ut inni... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Syns da ihvertfall at "pølse" er oppskrytt jeg da. ...og "pølse" i din forstand er ? Porsche Akkurat... ..., men hvordan kan du mene at Porsche generelt er oppskrytt ? Porsche er bl.a modell for modell gjennom tidene betydelig mer tro mot sportsbilkonseptet enn BMW... og slik jeg ser det er det kun Cayenne som aldri burde ha vært laget. På den andre siden er det imidlertid lite en X5 kan stille opp med mot en Cayenne Turbo. Porsche har f.eks også betydelig bedre resultater rundt "NS" (Nürburgring) enn BMW: Porsche Carrera GT - 7,32 Porsche 911 GT3RS (996) - 7,49 BMW E46 M3 CSL - 7,50 Porsche 911 GT3 (996) - 7,56 Porsche 911 Turbo (996) - 7,56 Porsche 911 Carrera S - 7,59 Porsche Cayman S - 8,11 BMW E46 M3 - 8,14 Porsche 911 Carrera - 8,15 Porsche Boxster S - 8,18 Porsche Boxster - 8,31 Den nye Porsche Cayman S er utrolig lekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Den nye Porsche Cayman S er utrolig lekker... Designet på den ble slaktet i Top Gear, spesielt bakenden. De påpekte også at det er en Porsche Boxster Coupé, og kalte den derfor konsekvent Porsche Coxster i hele programmet.. Men må si jeg synes det er en flott bil. Det finnes vinkler den ser litt rar ut fra, og så har frontpartiet litt mye Ferrari 360, men flott er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Designet på den ble slaktet i Top Gear, spesielt bakenden. De påpekte også at det er en Porsche Boxster Coupé, og kalte den derfor konsekvent Porsche Coxster i hele programmet.. Men må si jeg synes det er en flott bil. Det finnes vinkler den ser litt rar ut fra, og så har frontpartiet litt mye Ferrari 360, men flott er den. Hehehe... JC & Co. lager artig underholdning og jeg er enig i at Cayman langt på vei er en Boxster med et fast tak, men hva er egentlig galt med en Porsche 986 (Boxster) ? Slik jeg ser det var/er Boxster en langt bedre bil en BMW Z3 og Cayman er en bedre bil enn BMW Z4...så da er vel alt som det skal være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Er ikke det far til PK sin då ?? Utrolig strøken 6-serie. Pk har du fått solgt M3'en ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Saken er at sier du porsche,så tenker folk sportsbil og sinnsyke kjøreegenskaper med en gang,dette er vel ikke alltid tilfelle.Disse sportsbilene må mange ganger gi tapt for "kebabtralla" bmw.For det er ofte kebab folk tenker på når du sier bmw.Derfor mener jeg at "pølse" er oppskrytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Saken er at sier du porsche,så tenker folk sportsbil og sinnsyke kjøreegenskaper med en gang,dette er vel ikke alltid tilfelle.Disse sportsbilene må mange ganger gi tapt for "kebabtralla" bmw.For det er ofte kebab folk tenker på når du sier bmw.Derfor mener jeg at "pølse" er oppskrytt. Nei...slik er det ikke hvis man sammenligner modeller som både tidsmessig og effektmessig er sammenlignbare. Det er f.eks rimelig meningsløst å sammenligne en 1982 Porsche 944 med 163 HK med en 1991 BMW E36 325i med 192 HK...og det er det utrolig mange unge som gjør. Husk på at i 1982 hadde BMW kun den sammenlignbare modellen E30 323i og den hadde faktisk kun 139 HK... Porsche 944 var av en annen og bedre verden... En original Porsche 944 anno 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Slik jeg ser det var/er Boxster en langt bedre bil en BMW Z3 og Cayman er en bedre bil enn BMW Z4...så da er vel alt som det skal være... Har sett tester der Z4 har vært sjappere enn Boxter men... Var test i Fifth Gear. Virket som de også var mer fornøyd med kjøreegeskapene i Z4'en. Men dette var mot forrige modell Boxter. Når de testet igjen med den nyeste modell Boxter så vant den tror jeg? Blir spennende å se hvordan Z4 coupe klarer seg mot Cayman. Fifth Gear testet jo også en Chayenne (turbo?) mot en BMW X5 på bane og X5'en var betydelig bedre i kjøreegenskaper og rundetid faktisk. Men sånne tester betyr ikke så mye. Er hva man selv synes som teller. Porsche høres betydelig råere ut for de fleste enn BMW. Sånn er det bare. De leverer heller ikke biler med 115 HK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Så akkurat på seneste fifthgear program nå,og der ble boxter kåret til beste kjøp.Banekjøring med z4 og boxter viste at de var så og si jevngode(bakerste bil jaget),men tilslutt dro boxter av med seieren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå