Gå til innhold

expload mono blokk, hjelp!


Anbefalte innlegg

hver gang jeg kobler til kabelen fra subben til batteriet går sikkringen, men når jeg kobler til minusen på subben til slutt så begynner det å lyse et rødt lys på overprotekt power på forsterkeren. er det noen som vet hva problemet kan være? taknemlig for svar! det er en mono blok på 1600watt fra sony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver gang jeg kobler til kabelen fra subben til batteriet går sikkringen, men når jeg kobler til minusen på subben til slutt så begynner det å lyse et rødt lys på overprotekt power på forsterkeren. er det noen som vet hva problemet kan være? taknemlig for svar! det er en mono blok på 1600watt fra sony

feilkobling en plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver gang jeg kobler til kabelen fra subben til batteriet går sikkringen

Synes dette høres litt feil ut jeg...

hehe ja la ikke merke til det, ikke rart sikringene går da, hvis du kjører subben på batteriet! :lol: Kan jo like godt koble høyutalerene i stua inn i stikkontakten å se hva som skjer da! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt, så flytter du den midlertidig foran (eller batteriet bak) og kobler deg direkte på batteriets pluss og minus-poler. Da har du jo en ledning på 1,5meter og hvis ting ikke virker da, så er det store sjangser for at den er busta. Siste du bør prøve, er å montere/teste den i en annen bil som allerede har et anlegg som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...