Magnus Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Tror han her har hatt jobb med å skifte lyspærer http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... +E36+Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 veldig veldig veldig Råner.... ser latterlig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2005 Enig. Sjønner ikke helt hvorfor han bytter alle pærene inne i bilen, hvertfall ikke før han har gjort noe på utseende til bilen. discobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 persolig synes jeg det oransje/røde lyset til BMW er mye bedre og behagligere å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Det er vel en grunn til at BMW har valgt oransj/rødt lys i instrumentene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Er det bare å bytte pærer på kjørecomputeren? Er det ikke selve displayet som er rødt\oransj? Tror det hadde vært godt med en liten forandring ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Det er vel en grunn til at BMW har valgt oransj/rødt lys i instrumentene... ...men sikkert ein grunn til at VW har valgt blått og Har beggedeler men må innrømme at eg likar best BMW'en sjølv om det blåe lyset var noko av det som var mest oppsiktsvekkende på Passaten då eg kjøpte den ny i -98. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Det er vel en grunn til at BMW har valgt oransj/rødt lys i instrumentene... ...men sikkert ein grunn til at VW har valgt blått og Har beggedeler men må innrømme at eg likar best BMW'en sjølv om det blåe lyset var noko av det som var mest oppsiktsvekkende på Passaten då eg kjøpte den ny i -98. Jeg tror ikke at det er noen signifikant forskjell på rødt og blått lys i denne sammenheng (les: hvordan øynene reagerer på lyset). Jeg tror det mest av alt handler om en salgsgimmick... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 ...nei trur ikkje det eine eller andre er bedre, men dette handlar mykje om mote (eks. bått lys i VW) og tradisjon (raudt/oransje i Audi/BMW) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 var fint med blått under bilen, men ikkje alt det som var inni... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Dette så ikke bra ut, men jeg er jo en sånn som ikke skjønner vitsen med lys under bilen i alle verdens farger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Det er vel en grunn til at BMW har valgt oransj/rødt lys i instrumentene... ...men sikkert ein grunn til at VW har valgt blått og Har beggedeler men må innrømme at eg likar best BMW'en sjølv om det blåe lyset var noko av det som var mest oppsiktsvekkende på Passaten då eg kjøpte den ny i -98. Jeg tror ikke at det er noen signifikant forskjell på rødt og blått lys i denne sammenheng (les: hvordan øynene reagerer på lyset). Jeg tror det mest av alt handler om en salgsgimmick... Alfa Romeo kjører også rødt lys, i alle fall i de nye modellene. Det kan da ikke være bare tull? De bruker jo rødt lys både i mørkerom (fotofremkalling) og i ubåter (på film ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Han bør heller vurdere VAG eller riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Den mest optimale lysfargen for et menneskes øyner er grønn. Jeg synes forøvrig at denne personen var vel optimistisk i sine antagelser ang. motoreffekten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Det som forstyrrer øyene minst er rødt. Derfor brukes det ofte på i styrhus på båter. Blått er det verste. Prøv å lese blå tekst på svart bakgrunn. Deretter prøver du rødorange. Hva er mest behagelig. Spør en optiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå