Gå til innhold

Smeller folk igjen dørene dine?

ingard
 Share

Anbefalte innlegg

Eller bare sånn som er i enkelte dører i offentlig bygninger, at døren går fort igjen, til et visst punkt der den går saaakte igjen.

Hydraulisk sak. Sikkert ikke umulig å skaffe seg. Men kjedelig å må vente på døra HVER gang man skal ha den igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eller bare sånn som er i enkelte dører i offentlig bygninger, at døren går fort igjen, til et visst punkt der den går saaakte igjen.

Hydraulisk sak. Sikkert ikke umulig å skaffe seg. Men kjedelig å må vente på døra HVER gang man skal ha den igjen :lol:

Støtter den "mot smell saken" jeg :wink: "mæler " de døra igjen, kommer den i retur i samme fart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli sinnsykt irritert over at folk skal bruke alt de har av makt på å få dørene igjen. Har hatt kurs med kanskje 10 personer på hvordan man lukker igjen ei bildør skåsomt. De har visst tydeligvis den oppfatninga at de må ta skikkelig tak når døra er helt oppe for å få den igjen, når de er slik at man kan bruke 5cm på å få den igjen.

Arg.. Spesielt fulle folk moser dørene igjen.

Hva skal jeg gjøre for å få folk til å være mer skånsom :D

Jeg har merket meg at volvoeiere er ekstreme på dette punktet. Nesten som de prøver å konvertere høyredøra til venstredør av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..dette er et problem ja. Har selv coupe, der en må bruke litt kraft for å få igjen døra.

Karene druser døra igjen, mens damene får den bare sånn halv veis igjen. Det er også irriterende :P

Coupe har jo ikke noe list rundt vinduet. At døra er igjen ser jeg når vinduet sklir 1cm opp. Får å få den til å gjøre det så må det litt kraft til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et stort problem at folk ikke klarer og lukke dørene. Dørene er tung ja, men når man har fått de på gli så lukker de seg selv. (vanskligere og stoppe noe tungt som er i bevegelse enn noe lett, basic fysikk)

2 ganger har folk røsket av intreøret på venstre døra. spesielt når folk er fulle!

blir så forbanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et stort problem at folk ikke klarer og lukke dørene. Dørene er tung ja, men når man har fått de på gli så lukker de seg selv. (vanskligere og stoppe noe tungt som er i bevegelse enn noe lett, basic fysikk)

2 ganger har folk røsket av intreøret på venstre døra. spesielt når folk er fulle!

blir så forbanna!

Føler med deg der.. Som sagt. Gjør det samme med dem, det funker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så forbanna!

På venstre døra? Sitter du på mens fylikkene kjører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...