oddis Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Eller bare sånn som er i enkelte dører i offentlig bygninger, at døren går fort igjen, til et visst punkt der den går saaakte igjen. Hydraulisk sak. Sikkert ikke umulig å skaffe seg. Men kjedelig å må vente på døra HVER gang man skal ha den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Eller bare sånn som er i enkelte dører i offentlig bygninger, at døren går fort igjen, til et visst punkt der den går saaakte igjen. Hydraulisk sak. Sikkert ikke umulig å skaffe seg. Men kjedelig å må vente på døra HVER gang man skal ha den igjen Støtter den "mot smell saken" jeg "mæler " de døra igjen, kommer den i retur i samme fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Kan bli litt farlig hvis de skaller i vinduet og det sprekker (les: hodet dems) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Kan bli litt farlig hvis de skaller i vinduet og det sprekker (les: hodet dems) Ah... no problem amigo ! Ruter av plekksi glass fikkser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 Hehe. Da blir vel problemet vindstøy og kulde Nei nå er vi usaklige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Hvis jeg sitter på med E36 touring eller sedan, er det utrolig forskjell på dørene når jeg lukker de. På min coupe er dørene TUNGE og der må man bruke litt mer kraft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Jeg har en kompis som klager på meg fordi jeg lukker dørene for fint. Hehe. For av og til går ikke dørene helt igjen. Men jeg syns det er bedre å lukke døren fint 2 ganger en å smelle den igjen 1 gang, sliter mer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Det værste jeg vet er når folk bare legger handa på glasset å trykker til. Ser faen ut som om det holder på å knekke av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Lukker alltid dører på bil ved å holde i håndtaket, tar ikke i lakk eller glass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Nå begynner jeg å bli sinnsykt irritert over at folk skal bruke alt de har av makt på å få dørene igjen. Har hatt kurs med kanskje 10 personer på hvordan man lukker igjen ei bildør skåsomt. De har visst tydeligvis den oppfatninga at de må ta skikkelig tak når døra er helt oppe for å få den igjen, når de er slik at man kan bruke 5cm på å få den igjen. Arg.. Spesielt fulle folk moser dørene igjen. Hva skal jeg gjøre for å få folk til å være mer skånsom Jeg har merket meg at volvoeiere er ekstreme på dette punktet. Nesten som de prøver å konvertere høyredøra til venstredør av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 volvo-eiere er ikke mennesker da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 hehe..dette er et problem ja. Har selv coupe, der en må bruke litt kraft for å få igjen døra. Karene druser døra igjen, mens damene får den bare sånn halv veis igjen. Det er også irriterende Coupe har jo ikke noe list rundt vinduet. At døra er igjen ser jeg når vinduet sklir 1cm opp. Får å få den til å gjøre det så må det litt kraft til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Dette er et stort problem at folk ikke klarer og lukke dørene. Dørene er tung ja, men når man har fått de på gli så lukker de seg selv. (vanskligere og stoppe noe tungt som er i bevegelse enn noe lett, basic fysikk) 2 ganger har folk røsket av intreøret på venstre døra. spesielt når folk er fulle! blir så forbanna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Dette er et stort problem at folk ikke klarer og lukke dørene. Dørene er tung ja, men når man har fått de på gli så lukker de seg selv. (vanskligere og stoppe noe tungt som er i bevegelse enn noe lett, basic fysikk)2 ganger har folk røsket av intreøret på venstre døra. spesielt når folk er fulle! blir så forbanna! Føler med deg der.. Som sagt. Gjør det samme med dem, det funker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Dette er et stort problem at folk ikke klarer og lukke dørene. Dørene er tung ja, men når man har fått de på gli så lukker de seg selv. (vanskligere og stoppe noe tungt som er i bevegelse enn noe lett, basic fysikk)2 ganger har folk røsket av intreøret på venstre døra. spesielt når folk er fulle! blir så forbanna! På venstre døra? Sitter du på mens fylikkene kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå