Patrick B Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Alfa er fine biler det. Eldre Citroën er helt konge og det meste av ting som Ferrari, Porsche osv sier man jo ikke nei takk til..Jeg har generelt liten sans for VW, Audi og det meste asiatiske, med et unntak av noen Honda-modeller (s2000, nsx..). SEriøst, de råeste bilene honda har liker du ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 liker litt honda ja, liker v-tec systeme deres for å si det sånn. Et utspekulert system som funke jæ**** bra..synes jeg da.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 SEriøst, de råeste bilene honda har liker du ikke?? Trodde jeg skrev det omvendte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 SEriøst, de råeste bilene honda har liker du ikke?? Trodde jeg skrev det omvendte jeg Jo, jeg forstod den.... Du liker litt Honda... Synes igrunn Jaguar har mye som ser pent ut, men har aldri prøvd en.... MEN... denne kan få stå i min garasje http://home.online.no/~smpeders/ind-it50.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Jeg likte faktisk ikke BMW før jeg kjøpte min egen Men etter hvert som jeg har kjørt noen mil liker jeg den bare bedre og bedre. ! ...her var eg og...skulle ikkje ha BMW, men så falt eg pladask for E46Cab og har ikkje angra eit sekund!!!. Ellers er eg kanskje det næraste ein kan kome ein Porsche-mann, og eg understrekar at eg ikkje har eigd min siste Porsche!! Likar ellers ein del frå V.A.G. og Merceders. Pr dags dato så er det og BMW eg kikkar på no når eg skal kjøpe ny bil......så eg har måtte gå litt tilbake på ein sterk påstand om å ikkje kjøpe BMW Amerikansk......NEI TAKK! ...ja kanskje ein Shelby Cobra eller ein Viper.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Rart at noen kan like Americanske biler samtidig som man liker BMW... de americanske bilene har så elendig styring og kvalitet at det er til å gråte av... Americanske biler står for alt det BMW ikke står for .. Skrekk og gru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 1.bmw E28 m535i 2.mb w123 280ce 3.w126 300sdl 4.mb 190 2,5 16v 5.bmw m5 3,6 6.bmw e28 m5 7.mb w124 500E 8.bmw E9 9.mb 190 3,2(?)amg 10.bmw e34 525tds min ønskeliste til jul(innen økonomisk rekkevidde).. hoff er nok en "skap-mb-lover ja" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 For ikke å nevne Dodge Charger R/T 440 Hemi 1970, værste muskelbilen som rullet ut fra Detroit på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Er ikke Hemi'en 426cid??? Men skjønner hva du vil frem til. Kunne virkelig hatt en '68 Charger, sort blank med hvitt skinn....... 440 Magnum med presse....... Lyden fra 540'en min liksom BLEKNER bort i intet.....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 24, 2005 Share Skrevet Desember 24, 2005 Bmw ligge høgt på lista... Digger den nye M5, men Audi og er kjempeflotte biler... Har kjørt ein del bila, men eg må sei at det er ingen som kan matche tyskerene på interiør... Alt for mykje plast osv i amerikanerene og japsene.... Føles liksom så "simpelt" forhold til ein skikkelig Bmw, Audi eller VW.... Men Toyota har mange bra biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 BMW og Ferrari Er entusiast av begge disse bilmerkene til min hals Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Mine klare fav: bmw, volvo(s60,v70), audi, jaguar og så klart Porsche! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Er ikke merkefiksert i det hele tatt jeg. Driter egentlig hva merket er. Synes de fleste merker har litt bra og litt dårlig av modeller. Til og med Hyundai har en fin modell; siste Coupe. Prøvekjørte en sort strøken Celica 96 mod og det var virkelig en bil som ga mersmak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Er ikke Hemi'en 426cid???Det har du jammen rett i. Må sette meg ned å lese litt mer historie på de bilene, hehe. Men som du sier: En knallrød `70 med 440 Magnum og presse... chrome-spoke felger og litt annen snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 En knallrød `70 med 440 Magnum og presse... chrome-spoke felger og litt annen snacks Jeg synes igrunn fronten på en røde er finest. Det er en 68 mod. Den under er en 70 mod.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå