Gå til innhold

Andre "aksepterte" merker

RWDF
 Share

Anbefalte innlegg

Alfa er fine biler det. Eldre Citroën er helt konge og det meste av ting som Ferrari, Porsche osv sier man jo ikke nei takk til..

Jeg har generelt liten sans for VW, Audi og det meste asiatiske, med et unntak av noen Honda-modeller (s2000, nsx..).

SEriøst, de råeste bilene honda har liker du ikke?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg likte faktisk ikke BMW før jeg kjøpte min egen :P Men etter hvert som jeg har kjørt noen mil liker jeg den bare bedre og bedre. !

...her var eg og...skulle ikkje ha BMW, men så falt eg pladask for E46Cab og har ikkje angra eit sekund!!!.

Ellers er eg kanskje det næraste ein kan kome ein Porsche-mann, og eg understrekar at eg ikkje har eigd min siste Porsche!!

Likar ellers ein del frå V.A.G. og Merceders. Pr dags dato så er det og BMW eg kikkar på no når eg skal kjøpe ny bil......så eg har måtte gå litt tilbake på ein sterk påstand om å ikkje kjøpe BMW :wink:

Amerikansk......NEI TAKK! ...ja kanskje ein Shelby Cobra eller ein Viper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw ligge høgt på lista... Digger den nye M5, men Audi og er kjempeflotte biler...

Har kjørt ein del bila, men eg må sei at det er ingen som kan matche tyskerene på interiør... Alt for mykje plast osv i amerikanerene og japsene.... Føles liksom så "simpelt" forhold til ein skikkelig Bmw, Audi eller VW....

Men Toyota har mange bra biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Hemi'en 426cid???

Det har du jammen rett i. Må sette meg ned å lese litt mer historie på de bilene, hehe. Men som du sier: En knallrød `70 med 440 Magnum og presse... chrome-spoke felger og litt annen snacks :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...