Gå til innhold

OT: Hva fikk bimmers.no folket i julegave?

johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet admin eller moderatorne ikkje er så glad i disse typene tråder... men det er jo jul så det må jo gå ann... ellers har vi jo en annen tråd om Hva folket skal gjøre i julen så for og ikke ødelegge den tråden kan vi gjøre på denne måten.

Jeg klarte og snik meg ned til Frankrike til fattern der jeg har fått god mat og er i godt selskap. så denne julen fikk jeg mye sokker... hele 11 par, noe truser og joggebukse samt en jakke. Ellers fikk jeg meg en Seiko Titanium klokke og et sølv smykke noe parfyme og noen Rage Against the machine cd`r og Sin City på DVD pluss det beste av ALT!

EN Glassmugge av Leonard (på forumet) den rååeste gaven jeg har fått på lenge.

Mugge/Glass med bilde av bimmer`n min meg aliaset mitt som nummerskilt! \:D/ KONGE \:D/

glassmugge.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hatt en fin jul selv!

Er på flyttefot jeg så har fått masse nyttige ting til leiligheten min. Service, støvsuger osv..., har fått endel klær, penger og MP3 spiller. Det kuleste var vel pokersettet som inneholder kort og chip's og spille med :)

Må si at den mugga/glasset var helt rått :D

Fortsatt god jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fik sikkelig fine gaver i år. 4 stykk bukker og en garasje jekk 2,1/4 tonn en stilig ka:oz klokke og no eklær jeg trengte og 2000 spenn i kontanter og ikke gave kort for en gangs skyld. så må si meg fornøyd fikk som vanlig noe annet søppel og men bukkene og garasje jeken er fine ting å få i julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i gården gikk det i kontanter, gavekort, barutstyr (shaker, vinopptrekker, glass+div), en film, nye tøfler, et "drinking game" med terninger, parker-penn/trykkeblyant-sett, projector-vekkeklokke (projecterer "klokka" på valgfri overflate vegg/gulv/tak etc..), masse godteri+++! så her er vi storfornøyd :D

god jul igjen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...