mAZE Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Grattis med ny bil. Men ja, av med baklyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Av med lyktene, behold fangeren og lett toning på alle vinduene, så er du grommeste gutten i gata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Nydelig bil! Mye finere enn den forrige, så om du fikk kjøpt denne for forsikringspengene så er det vel kanskje en fordel at polakkene krasja med deg! (så fremst ikke du pådro deg noen skader i smellen såklart) Gratulerer med ny bil i allefall! (blir nesten misunnelig her nå jeg) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Nydeleg eks. Fjern baklykten og behald bakfangaren og bruk kronene dine på noko anna.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Nydeleg eks. Fjern baklykten og behald bakfangaren og bruk kronene dine på noko anna.... Hehehe...110% enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 grættis med bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 tøff bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 tøff bli Ja, kjempe tøff bli.. Som de sier, nye lykter, og bruk penga på noe annet.. Det er det smarteste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 grattis! sysn denne bilen så finere ut enn den gamle jeg da. men loose baklyktene, finnes så mye finere lykter på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Strøken bil du hadde fått deg posheer Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 JA, bilen var kjempe fin, men som alle andre sier: Bytt baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 grattis med ny flott bil, men enig med ALLE andre her. Bytt de stygge baklyktene, og behold fangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 YESDA.. tok meg litt under en uke å havne i snøkanten ingen skade skjedd bortsett fra nettingen i fangeren og punktert dekk:) hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 I am not sure if you understood what i meant, but i know that was not it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Japp japp.. Sett på orginal M3 lykter og m3 speil. Det gjør mye. Bilen min er klin lik din, jeg har m3 lykter og m3 speil + sota ruter bak og angel eys. Ikke sot rutene dine. MEN ! Åssen senke sett sitter på bilen din ? Tosken som hadde min senka den altfor mye... Din ser helt ok senka ut. Min slår nedi over alt, brøyter snø med M3 fangeren osv. Pluss at dekka tar i forran, og fjerner lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå