BmwE92 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 er plaget meg duggdannelse inne i bilen... noen som har noen tips til meg... Produkter jeg skal bruke eller tiltak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Har du klimaanlegg? Hvis du har det så bør du sjekke pollen filteret om det er tett. Det bør byttes to ganger i året, før sommeren og før vinteren. Du kan også ha fukt på gulvet, da dugger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 prøv med litt zalo.. det funker fett på ruta mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Barberskum fungerer faktisk på speil på baderommet (ta på og ta av), så det kan hende det virker på ruten i bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
posheer Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Bruk duggfjerner:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 Eller sjekk om varmeapparat-registeret ditt har tatt kvelden.... Var borti dette på forrige bilen min, da var det lekk og spredte fuktighet i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 De gangene jeg kjører fatterns E46 reagerer jeg på at "blåsen" fra lufteanlegget til siderutene er alt for dårlig. for at det ikke skal dugge pleier jeg å sette på funksjonen for blås i ansiktet. Så justerer jeg de dysene ut på sidevinduene, og stenger dysene i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 25, 2005 Share Skrevet Desember 25, 2005 jeg fikk no som heter for "De-Ice" ellernoe i den duren til jul.. det er egentlig til å spraye på rutene (utsida) for å fjerne is, eller gjøre den lettere å skrape av. Men den funker finfint som duggfjerner også Bare spray på en klut og dra over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Hadde litt duggproblemer i E46'en min jeg også. Byttet pollenfilter og da ble det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Jeg har et nytt pollenfilter, men når vi er 4-5 personer i bilen er det allikevel dugg nederst på vinduene...teppet på gulvet er tørt og klimanlegget står på automatic. Det hjelper imidlertid å stille inn klimanlegget manuelt så viften blåser litt mer opp på vinduene enn ned på føttene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Det står også i bruksanvisningen, at det lønner seg og stille inn manuellt. Når det er kjøligre enn 3 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå