Gå til innhold

Hvilke felger passer best til en 2000 mod 318ci ?

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Topicen sier vel alt :D

Tenker da først å fremst på somemrfelger, har desverre ikke bilder av bilen enda :? Har ikke hatt tid til å tatt det.

Tenker på 17-18" felger og jeg tror den bilen har plass til ganske breie felger :P

Drømmefelgen er selvfølgelig Breyton Magic 18" felger !

Magic.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.jpg

Hva med disse Carlsson felgene? Tror de hadde gjort seg i 18" eller 19", da jeg mener 17" blir for lite på E46. www.big-wheels.no selger disse billig inlk dekk for tiden.

7.5 x 17 Carlsson m. 225/45-17 - kr 9990,-

8 x 18 Carlsson m. 225/40-18 - kr 11900,-

8.5 og 9.5 X 19 m. 235/35 og 265/30-19 - kr 14900,-

PS!! Er ikke sikker på om dette er kopi eller ikke. Jeg fant dem iallefall ikke på Carlsson's hjemmeside, samt om de passer BMW. Carlsson lukter jo Mercedes på lang vei egentlig :wink:

Breyton Magic Racing er heller ikke dummen:

breyton_magic_racing_big.jpg

Anbefaler deg å registrere deg på http://www.e46fanatics.com. Der ligger det mye bilder av pene E46'er :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha noen skikkelige felger, stor å god kant samt så lite gummi som mulig !

Da er ikke 18" tingen iallefall. For å få lite gummi, bør du iallefall opp i 19".

Går du for de der Carlsson felgene, så husk det er kopi. Mener de går under navnet SSW Carllsson.

Hadde 18" på min gamle bmw, var en 318 sedan 93 mod... Må nok bli 19" på denne bilen skal det bli noe ! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har kikket på alle mulige sider nå, noen som har fler forsklag til hva som passer denne bilen :?:

PA140209.jpg

Tenkte på Breyton Magic felger, men da de kostet 41.000 :? så blir det litt i det dyreste laget.

Det jeg ser for meg er 19" felger med en god kant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke CSL felgene i magnesium da?

:wink:

Men du må seriøst ha 19".

En E46 coupe fortjener såpass syns jeg.

Er også veldig fan av BBS CH felger, dyre ja, men bra kvalitet i forhold endel annet.

:roll:

Har kjøpt 19" til min E90, vurderer nesten å gå opp til 20" er redd 19" blir for lite liksom...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra "Bimmerworld"

BBS CH Monobloc

This beautiful BBS wheel is the stock wheel for the new E46 M3 CSL. Manufactured from an innovative alloy using a flow forming process specifically developed for Formula 1 racing. Most BMW fitments, call for prices and size options.

CH.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...