Fredrik Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 lyst til å selge den kansje? Kunne kansje ta den i innbytte i en av mine biler jeg, se www.autoart-tuning.com under til salgs..Ellers så kondolerer jeg, altid trist når sånt skjer med en BMW Hva vil du si bilen er verd nå da? å va blir evt. mellomlegg? Forsiktig nå...først bør du se hva skaden eksakt koster...dernest forhandler du evt. med Autoart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Kondulerer! Men det meste av det som er øydlagt kan du fikse sjølv (ut fra det eg ser på bildene).. Bulkene og sånt kan du slå ut igjen sjølv, rette opp karoseri deler, kan du også gjere sjølv.. men det med bakfangeren bør du ha litt peiling før du byrjer på... Eg knuste litt av bakfangeren på bilen min for eit par dager sida, og har no byrja å fikse den opp igjen.. Legge glassfiberduk og sparkel på hullet.. Nesten ferdig no, og det ser ut til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2005 Jamen då va det bestilt oppretting å nye deler... total kostnad ferdig lakkert=25k Men det er verd det denne bmwèn skal ikke få dø enda.... Kommer nok mer snacks på den til sommeren nå da skal eg legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Jamen då va det bestilt oppretting å nye deler...total kostnad ferdig lakkert=25k Men det er verd det denne bmwèn skal ikke få dø enda.... Kommer nok mer snacks på den til sommeren nå da skal eg legge ut bilder Et prakteksempel på kjærlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Hyggelig det.. live on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Ett tegn på ekte hengivenhet nesten så man får tårer i øynene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 ....får alltid tårer i augene når ein smell kostar 25.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 ....får alltid tårer i augene når ein smell kostar 25.000,- Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 hvor i bergen var dette da?er glad jeg drakk i går for det var is mange steder på veiene. Var akkurat det det var... var med lagunen hvis du vet hvor det er... Rett bak shell-stasjonen.... Griseglatt Den veien som går forbi mac'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 ....får alltid tårer i augene når ein smell kostar 25.000,- den er berre grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T P Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 Jamen då va det bestilt oppretting å nye deler...total kostnad ferdig lakkert=25k Men det er verd det denne bmwèn skal ikke få dø enda.... Kommer nok mer snacks på den til sommeren nå da skal eg legge ut bilder Trenger du deler har jeg alt bak der. Send PM i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2005 Stemmer det SeT han som eg kjørte i kom ut fra mellom meccen og dnb eller ka det e som e på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå