Fredrik Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 40/40 holder til norske forhold, men du bør som nevnt ha et par innlegsplater av gummi bak for å korrigere for at bilen visuelt virker lavere bak enn foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Det strider imot sunn fornuft å montere senkefjærer for så å dytte tykke gummiskiver under de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Det strider imot sunn fornuft å montere senkefjærer for så å dytte tykke gummiskiver under de. Nja...hvis man kan få kjøpt et senkesett til E30 som senker 40/30 så er det selvfølgelig ingen grunn til å bruke innlegsplater... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Disse innleggsplatene, er det noe man mekker selv, eller får man kjøpt de? Må innrømme jeg er "litt" noob på dette området, da jeg ikke har senket mine tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Disse innleggsplatene, er det noe man mekker selv, eller får man kjøpt de? Må innrømme jeg er "litt" noob på dette området, da jeg ikke har senket mine tidligere biler Løp og kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Hadde du den dimmen med originale hjulbuer? Jeg lurer på å kjøpe 8x17, lurer fælt på detta med subbing? Hadde du spacere og eller lange hjulbolter? Felgene var 8x17 ET 35 så jeg måtte ha spacere. Kjøpte 10 og 15mm FK spacere med styring men måtte dreie 2mm av 15mm spacerene for at det ikke skulle subbe bak. Hjulbuene var orginale. Med andre ord kan du max ha 8x17 ET25 foran og 8x17 ET22 bak. Jeg kjørte Continental dekk men et annet merke kan godt være litt bredere og subbe. Okey Takk takk. Men en sak til, når du hadde full bil, altså folk baki, hvordan gikk det da? Fortsatt ikke noe subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Ikke noe subbing med full bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå