MrBoom Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Hei! Fyller 18 i begynnelsen av januar, og skal kjøpe min første bil. Har kikka litt på en 92 mod 320 E36 med automatgir til 50 000. Er det noen som har erfaringer med svakheter på disse bilene? Hva er det som slites, og det er problemer med? Ellers virker det som en fin ungdomsbil, sprek og stilig. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Du kan jo evt. begynne med å kikke litt på denne siden... http://www.autopower.se/begagnatguiden/e36/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Vil du ha Automat da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Automat er helt konge. Hva er poenget med å veive rundt på den stikka da, når en automat kan gjøre det helt alene?? Dessuten er jo Automat bilene billigere brukt også, mere for mindre kaller jeg det Manuell til sitt bruk er morsomt, men automaten er så behagelig i lengden att det er verd det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Skal aldri ha automat! Mulig når jeg blir 70! Manuell er bare det beste..! Gjør kjøringa så mye mer morro! rart folk sovner bak rattet med automat og hele pakka Men har selv kjøpt 96mod E36 318i til første bil.. Fyller 18 i slutten av januar.. Og angrer ikke et sek! Kjører med mammsen vær dag Så ja! go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBoom Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Etter det jeg husker er autokassene på disse ganske bra... eller er det jeg som husker feil? har litt mer lyst på 320 i stedet for 318 for jeg er så glad i 6-er lyden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 Etter det jeg husker er autokassene på disse ganske bra... eller er det jeg som husker feil? har litt mer lyst på 320 i stedet for 318 for jeg er så glad i 6-er lyden... hehe, så selv på 320 men så forelsket jeg meg i en 318, men hadde vært no med 6'er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Giringa er jo noe av det morsomste med kjøringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Hva er poenget med å veive rundt på den stikka da, når en automat kan gjøre det helt alene?? Tviler på at noen klarer å overbevise meg om at man får større kjøreglede med automatkasse. Men.... smaken er som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Hadde gått for en 93 mod eller nyere, ettersom disse har vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 hvorfor det? Fordi Vanos øker bunndraget og senker bensinforbruket. BMW´s tekniske leksikon beskriver dobbel Vanos, men M52B20 hadde kun enkel Vanos på innsugssiden...allikevel beskriver denne artikkelen kort hva Vanos er... http://www.bmw.no/teknisk/en_artikkel.asp?id=26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Merker ikke noe forskjell med eller uten VANOS jeg Bare når jeg skal skifte ventilløftere el lignende, da må jeg til BMW verksted i Trondheim for å kalibrere VANOS`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 min har gått 242000 nå.. automatkassa er god som ny.. herlig å kjøre, mangler bare det jævla armlenet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 27, 2005 Share Skrevet Desember 27, 2005 Merker ikke noe forskjell med eller uten VANOS jeg Bare når jeg skal skifte ventilløftere el lignende, da må jeg til BMW verksted i Trondheim for å kalibrere VANOS`en jeg trodde ikke det var no merkbar forskjell jeg heller, før jeg kjørte om kapp med en 320 med vanos og en uten vanos, og skulle du sett... vinneren var den med vanos! Var ikke snakk om så mye, men se signaturen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå